Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Μυστικά!!!

Μετά από πρόσκληση της Λιλούς μας ξαναματαπαίζουμε παιχνιδάκι (θα βγάλουμε τα εσώψυχά μας εδώ μέσα....)!
Η Λιλού λοιπόν με καλεί να της πω επτά μυστικούλια μου (κολλήματά μου θα έλεγα εγώ, εσείς θα αποφασίσετε τι είναι εν τέλει).
  1. Δεν γουστάρω να μου πειράζουν, ούτε καν να μου μετακινούν, τα πράγματά μου. Το πήρες αυτό το κάτι από εκεί που το είχα, ξαναβάλτο εκεί πάλι να μην ψάχνω τι το έκανες! Και εν πάσει περιπτώσει, ρώτα πριν... Ισχύει και για το γραφείο μου και κυρίως για την κουζίνα....γκρρρ!!! 
  2. Σιχαίνομαι το σιδέρωμα...αυτό πια δεν είναι και μυστικό ...το ξέρουν και οι πέτρες!!! 
  3. Αν μου πολυκολλήσεις  να κάνω κάτι, πεισμώνω σαν μικρό παιδί και στηλώνω τα πόδια σαν το μουλάρι κόντρα...ακόμα κι αν ξέρω ότι είναι καλό αυτό που μου λες....Δώσε μου να το καταλάβω πιο όμορφα, όχι επιτακτικά γιατί θα χάσουμε και οι δύο...Κατεβάζω το γενικό λέμε!
  4. Αν μου φερθείς με άσχημο ή αδιάφορο τρόπο, δεν ασχολούμαι καν μαζί σου....Delete χωρίς να το ψάχνω! Στο κάτω-κάτω δεν ταιριάζουμε όλοι με όλους!
  5. Τσαντίζομαι πάρα πολύ, ανοίγω το βρωμόστομά μου και μόλις ξεθυμάνω γίνομαι αρνάκι του Θεού πάλι, αυτό ήταν...πάμε σαν άλλοτε!
  6. Οταν φτιάχνω κάτι στην κουζίνα, και δεν μου πετύχει ή δεν βγει όπως θέλω, μου τη δίνει άσχημα αν με παρακολουθεί εκείνη την ώρα κάποιος.  Δεν γουστάρω τις κριτικές  (τις κακές, οι καλές μια χαρά είναι!)
 Αυτά!
Καλό ζαβάδι είμαι, έτσι????

 Και ένα τελευταίο, δεν πάω πουθενά και δεν κάνω τίποτα το πρωί αν δεν φτιάξω τον καφέ μου και δεν τραβήξω δύο γενναίες ρουφηξιές! Καταλάβατε????

Ποιόν να καλέσω τώρα???

Οσοι πιστοί, προσέλθετε!

Καλή εβδομάδα να έχουμε!

6 σχόλια:

  1. Περίπου όλες ταυτιζόμαστε...Είμαστε όλες για...πρωινό καφέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επρεπε να μας γραψεις μυστικα μαγειρικης εσυ!!

    :))))

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μην με καλέσεις, γιατί τα ίδια ακριβώς θα έγραφα.
    Λες και έβλεπα τον εαυτό μου στα μυστικά σου χα χα χαα!!
    Καλή βδομάδα Εφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη μου, πόσο πολύ ταυτίζομαι!Ειδικά στη τσαντίλα, το βρωμόστομα και τον πρωινό καφέ με τσιγάρο...Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εφούλα, στο 1, το 2, το 3 και το 5 σου κάνω παρέα χωρίς δεύτερη συζήτηση. Αυτή είναι η ομορφιά μας δεν νομίζεις; χαχαχα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κολοκάσι δεν έχω φάει ποτέ!
    Λένε οτι είναι πολυ ωραίο..που θα το βρωωω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!