Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Μανιταρόσουπα Αναστάσιμη



Εδώ και πολλές μέρες τριγυρίζουν στο νετ διάφορες προτάσεις για μαγειρίτσα. Εγώ προσωπικά ούτε που την έχω δοκιμάσει την κλασσική. Εχω πάρει διαζύγιο με τα διάφορα εντόσθια κλπ. και ειδικά της κατσαρόλας...ούτε καν ξεροψημένα....οπότε δεν έχει παίξει μέχρι τώρα τέτοιο σενάριο στο σπίτι μας.

Εχω δει και κάποιες συνταγές λαχταριστές και εναλλακτικές στην μπλογκογειτονιά μας που πολύ μου κέντρισαν το ενδιαφέρον και καμία σχέση δεν έχουν με εντόσθια και τα συναφή. Χορτοφαγικές ας το πούμε και πεντανόστιμες.

Ακουγα το Μ. Σάββατο το μεσημεράκι στο ΣΚΑΙ τη Χριστίνα Βίδου να μιλάει με την Μυρσίνη Λαμπράκη για το θέμα μαγειρίτσα και η Μυρσίνη Λαμπράκη αναφέρθηκε σε μία σούπα με κοτόπουλο που φτιάχνουν στην Κρήτη με διάφορα χορταρικά, οπότε λέω εδώ είμαστε! Αυτή είναι για μένα!

Αυτοσχεδιάσαμε λοιπόν και λίγο από τον ένα, λίγο από τον άλλο σκαρώσαμε μία σούπα και όχι δεν θα την πω μαγειρίτσα, γιατί δεν μου αρέσει να αλλοιώνω παραδοσιακές συνταγές στο όνομα ...τουλάχιστον!

Δεδομένου ότι είχα φτιάξει την τάρτα κοτόπουλου για το ίδιο βράδυ και είχα κρατήσει το μισό γιατί δεν χώραγε στο ταψάκι της τάρτας την εμπλούτισα με το κοτόπουλο και τον βρασμένο ζωμό.
 


 
Υλικά

1 πακέτο μανιτάρια πλευρώτους ψιλ/να
1 πακέτο μανιτάρια αγκάρικους ψιλ/να
1 μαρούλι ψιλ/νο
1 μάτσο φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλ/να
1/2 μάτσο άνιθος ψιλ/νος
1 ξερό κρεμμύδι ψιλ/νο
1/2 στήθος κοτόπουλου βρασμένο και ξεψαχνισμένο
όλος ο ζωμός από το βρασμένο κοτόπουλο
ελαιόλαδο
αλάτι και πιπέρι
1 χούφτα ρύζι νυχάκι (προαιρετικά)

Για το αβγολέμονο
χυμός 3 λεμονιών
2 αβγά

Εκτέλεση

Στο ελαιόλαδο σωτάρουμε το ξερό κρεμμύδι και τα φρέσκα κρεμμυδάκια, κατόπιν τα μανιτάρια και  ρίχνουμε το μαρούλι και τον άνιθο και αλατοπιπερώνουμε. Συμπληρώνουμε με το βρασμένο κοτόπουλο και το ζωμό, σιγοβράζουμε για 30 λεπτά, δέκα λεπτά πριν αποσύρουμε από τη φωτιά ρίχνουμε το ρυζάκι μας  και μετά αβγοκόβουμε κατά τα γνωστά.
 


 
Καλή σας όρεξη!

16 σχόλια:

  1. Έφη μου, Χριστός Ανέστη,ελπίζω να πέρασες υπέροχα!!! Η εναλλακτική σου μαγειρίτσα είναι πεντανόστιμη και βέβαια τρώγεται όλο τον χρόνο και όχι μόνον για Πάσχα! Γειά στα χέρια σου! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια Πολλα! Και εγω που νομιζα οτι η δικη μου "μαγειριτσα" πολυ ξενο-φερνει...τελικα, πολυ κοσμοσ δεν τα τρωνε τα εντοσθια!
    Οποτε...ολοι βολευομαστε με αλλα πραγματα! Και εγω την εχω φτιαξει με μανιταρια....ωραια ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά...πολύ ωραία αυτή η εκδοχή της μαγειρίτσας και σίγουρα πιο υγιεινή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την κλασσική μαγειρίτσα δεν την τρώω με τίποτα, δεν μπορώ τα εντόσθια, ούτε κοκορέτσι τρώω!
    Την δικιά σου όμως μαγειρίτσα ευχαρίστως θα την δοκίμαζα!
    Καλό βράδυ Εφάκι, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κική, σίγουρα τρώγεται όλη τη χρονιά! Είναι μια πολύ ωραία μανιταρόσουπα η οποία είναι ταμάμ μετά από νηστεία.

    Cathy, δεν ξενοφέρνει καθόλου! Απλά δεν περιέχει τα ...καθιερωμένα. Οτι πρέπει για εμάς!

    Pansofix, Ελενα είναι πεντανόστιμη, και το ωραίο είναι ότι όταν βγήκε στο τραπέζι δεν είπα σε αυτούς που δεν τρώνε τα μανιτάρια τι έχει...χιχιιχ!!! Και οπτικά δεν το κατάλαβαν γιατί είχα ψιλοκόψει τα μανιταράκια όπως τα εντόσθια και δοκίμασαν νομίζοντας οτι είναι η κλασσική....
    Οταν τους το είπα είχαν ήδη φάει τη μισή και γλείφονταν..χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είχα ξεχάσει να συμπληρώσω 1 χούφτα ρυζάκι που αν θέλουμε το παραλείπουμε, εγώ έβαλα λιγάκι! Τώρα το είδα...συγγνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά και του χρόνου να είστε καλά!

    Μωρέ και την κλασική και την εναλλακτική την ταράζω. Έχω μια συνταγή παρόμοια με τη δική σου του Ανδρέα Γάβρη.(αν έμπαινες στο hungry θα τον ξέρεις) Προσθέτει λίγο κουκουνάρι και τριμμένο καρύδι και της πηγαίνει φοβερά. Σε περιόδους νηστείας τη δένει με ταχίνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Εφάκι να χαίρεσαι τον λόχο σου!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και γω την κάνω με μανιτάρια γιατί διαιτούν η μαμά και η νόνα αλλά δεν βάζω κοτόπουλο, ωραία ιδέα θα την δοκιμάσω και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπέροχη ιδέα χριστός ανέστη με χαρά υγέια και πολλή αγάπη φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά Εφάκι μου, γεια στα χεράκια σου!!!

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λατρεύω τα μανιτάρια μα όχι την σούπα τοθυς..οι κόρες μου και ο άνδρας μου την αγαπούν πολύ.Ο Δημήτρης την έτρωγε πολύ στο Βέλγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά και καλά...εγώ παρόλο που τρώω και μαγειρίτσα και κοκορέτσι δεν θα έλεγα όχι σε μια πολύ ωραία πεντανόστιμη εναλλακτική μαγειρίτσα που ναι συμφωνώ...τρώγεται όλο τον χρόνο... θα την βάλω στα υπ΄όψιν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πωπω τέλειο θα είναι αυτό το φαγάκι! Εμάς βέβαια μας αρέσει η κλασσική μαγειρίτσα αλλά ευχαρίστως θα δοκιμαζα και την εναλλακτική πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Vita, χρόνια πολλά! Τον κο Γάβρη τον ξέρω, αλλά την συνταγή δεν την έχω δει, μάλλον μου ξέφυγε! Πολύ πιο γκουρμέ έτσι όπως την λες, όσοι ξέρουν να φάνε θα την προτιμήσουν, οι δικοί μου αποκλείεται δυστυχώς!χαχααχ!! Τι να κάνουμε?

    Μανουσίνα μου σε ευχαριστώ! Και συ να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    Πόπη, και χωρίς το κοτόπουλο που ουσιαστικά μπήκε "σφήνα" λόγω της τάρτας...μια χαρά σουπίτσα είναι!

    Marilise, painter, χρόνια πολλά και καλά!

    Αχτιδούλα, ήταν πεντανόστιμη και παρόλο που είχε αβγοκοφτεί ήταν και πανάλαφρη, για βραδυνό με κρύο καιρό είναι όνειρο!

    Eva Z. χρόνια πολλά!

    Ρενάκο φτιάξτη, τέλεια ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βγάζω το ξερό κρεμμύδι
    και τον ζωμό από ένα ολόκληρο κοτόπουλο
    Από κοτόπουλο 2 μπουτάκια
    Απο λαχανικά ένα κινέζικο λάχανο και ένα πρασινο λάχανο (φρέσκο το λένε εδώ) Από φρέσκα κρεμμυδάκια 3 μάτσα γιατί τα βρήκα φρεσκοκομένα από κήπο. Τα μανιτάρια και όλα τα υπόλοιπα παραμένουν και τρέχω στην κουζίνα γιά το πείραμα. Ευχαριστώ Εφάκι μου, καλή Ανάσταση, χαρά και αγάπη πάντα στην πανέμορφη οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!