Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Brownies σοκολάτας



Παραγγελιά για τη φιλενάδα μου την Κατερίνα, που ακόμα την περιμένω...αλλά δυστυχώς υπολογίζαμε χωρίς τον ξενοδόχο, όπου ξενοδόχος ο μικρός της μπόμπιρας που σταματημό δεν έχει...να μη λέω για τα δικά μου μόνο...χιχιχι! και καταλήξανε στο Παίδων χθες...όλα καλά όμως ...ευτυχώς τη γλίτωσε με χαζοραματάκια και ελπίζω να είναι όλα περαστικά!

Επίσης είχαμε κάτι απρόοπτα με την χθεσινή βροχή....βροχή είπα?? Κατακλυσμό εννοούσα....Τι ήταν αυτό την νύχτα χθες ρε παιδιά??? Επεσε και ο γενικός....της ...να το πω κόσμια...κακομοίρας έγινε! Ελπίζω να ήταν μόνο αυτό..... Μετά από τέτοιο ταράκουλο μία κρίση υπογλυκαιμίας την παθαίνεις, ε???

Brownies....λοιπόν με σοκολατίτσα, εσάνς από πορτοκάλι και κονιακάκι λίγο, όχι πολύ!

Υλικά

190 γρ. βούτυρο
125 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα

4 αβγά
2 φλ. ζάχαρη κρυσταλλική
1 κ. γλ. εσάνς πορτοκάλι
1 σφηνάκι κονιάκ

1 φλ. αλεύρι γ. ο. χ.
2 κ. σ. κακάο
1/4 κ  γλ. baking powder

Πασπάλισμα με κακάο και άχνη

Εκτέλεση

Λιώνουμε σε ένα κατσαρολάκι το βούτυρο με τη σοκολάτα.

Χτυπάμε σε μπωλ τα αβγά με τη ζάχαρη και προσθέτουμε την εσάνς πορτοκαλιού με το κονιάκ.

Προσθέτουμε το αλεύρι που το έχουμε κοσκινίσει με το κακάο και το baking powder και μόλις ενσωματωθούν, ρίχνουμε το μίγμα της σοκολάτας.

Βουτυρώνουμε ταψί 20x30 εκατ.,  πασπαλίζουμε με κακάο και ρίχνουμε το μίγμα μας.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 175 βαθμούς σε πάνω και κάτω αντιστάσεις για 40 λεπτά, ελέγχοντας πάντα τον φούρνο χωρίς να ανοίξουμε.





Οταν κρυώσει λίγο, πασπαλίζουμε με άχνη και κακάο.

Λίγη προσοχή στο κόψιμο του γλυκού γιατί σπάει πολύ η επιφάνεια, μου ψήθηκε 5 λεπτά παραπάνω για αυτό σας γράφω 40 λεπτά.

Καλή μας απόλαυση!

22 σχόλια:

  1. Μιαμ μιαμ μιαμ, που λέει και η κόρη μου! Για να μην σπάει, θέλει να κρυώσει για να το κόψεις, αλλά ποιος αντέχει όταν το έχει μπροστά του;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπα..μη το λες! Το παράψησα...αφού πήγα να το τσεκάρω τώρα που το είδα και σπάει...το τσίμπησα λίγο παραπάνω...απροσεξία! χιχιχι!!! Μια χαρά τσακίζεται βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απαπαπαπα...καλέ τί είναι αυτό;;;;τέλειο, απίθανο και δε συμμαζεύεται...!!!!!φιλιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώτη φορά άκουσα ότι η....κακομοίρα φέρνει κρίση υποκλυκαιμίας. Και αν η υπογλυκαιμία θέλει τέτοιο γλυκό, χαλάλι της. Περαστικά στον μπόμπιρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παραλίγο να πλημμυρίσει η κουζίνα και μάλιστα από τα ντουλάπια ...(ταράτσα χωρίς μόνωση....$#%$#$)...οπότε αφού ξεπέρασα το εγκεφαλικό.....μια χαρά είμαι και με υπογλυκαιμία...χχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοκολατένιο κεκάκι έφτιαξα κι εγώ εχθές, λες να φταίει η καταιγίδα??? χα χα χαα!
    Μπαααα... μάλλον αφορμή ψάχνουμε για σοκολατίτσα λέω εγώ!
    Το κεκάκι σου πολύ γιάμι, σπασμένο ή μη δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα!
    Φιλιά Εφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα μια χαρά τέλειο μου φαίνεται. Τι και αν σπαει.. μάλλον... τα σπάει!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ με την Ερη και επαυξάνω! Τα σπάει!
    Οτι καλυτερο για τετοιες μουντες μέρες, να φτιαξει λίγο η διάθεση μας!
    Γεια στα χέρια σου Εφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειος μεζές απλό, εύκολο και σίγουρα νοστιμότατο θα μπεί στα υπ΄όψην,φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή εβδομάδα, όταν κάνουμε παιδιά, αυτά κάνουν κουμάντο. Εμάς φέτος η μικρή όποτε έχουμε πει να πάμε κάπου, αρρωσταίνει. Ελπίζω να τα καταφέρω την Κυριακή....
    Για το μπράουνις δεν έχω λόγια....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γέμισε το στόμα μου γεύση...ζηλεύω πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το χθεσινό καταργιακό ήταν άνευ προηγουμένου. Το Μαρούσι ήταν λές και θα το έπαιρνε ο άνεμος και το μπουρίνι...
    Το μπράουνι είναι από τα πλέον αγαπημένα σοκολατένια γλυκά! Το δικό σου φαινεται πάντως τέλειο και ιδιαιτέρως ζουμερό στο κέντρο του!!!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπώ την σοκολάτα και αυτό το brownies...ΑΧ το θέλω!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειο το brownie!!!!!! Μμμμμμ! Μπορώ να έχω ένα παρακαλώ;;;;; Φιλιά Έφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελα μια βολτίτσα από το blog μας,έχεις βραβειάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. axxxx κόλαση το γλυκάκι σου Έφη μου! να χα τώρα όλο το ταψί της..κακομοίρας θα γινότανε!! :)καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια στα χέρια σου Έφη!!!!
    Έχει φανταστική γεύση και υπέροχο άρωμα [υποθέσεις εργασίας κάνουμε]:)))
    Όχι βρε, είμαι σίγουρος!!!!!!!
    Περαστικά και στο παιδάκι της φίλης σου
    Φιλιά
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και για το μικρούλη που είχε το ατυχηματάκι. Ευτυχώς ήταν περαστικό αλλά η φιλενάδα έπαθε ψιλοταράκουλο...όλα καλά όμως!
    Το brownies εξαφανίζεται αργά και μεθοδικά, καθένας που μπαίνει τσιμπάει και από λίγο...πάμε για άλλο γλυκάκι μου φαίνεται...χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!