Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Κουνουπίδι στο φούρνο




Καλημέρα! Καλή εβδομάδα! 

Ξεκινάμε το Τριώδιο με κουνουπιδομεζέ, αν βέβαια μας αρέσει το κουνουπίδι, που γίνεται γρήγορα και χωρίς κόπο!

Με σκορδολέμονο και κάρυ να το αγκαλιάζει και να μελώνει καθώς ψήνεται, είναι ένα μεζεδάκι μούρλια!


Υλικά

Φουντίτσες ενός κουνουπιδιού

χυμός 1 μεγάλου λεμονιού
3 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
1 κ. σ. κάρυ
αλάτι και πιπέρι
1/4 φλ. ελαιόλαδο



Εκτέλεση


Πλένουμε και στραγγίζουμε καλά το κουνουπίδι. Κόβουμε σε λεπτές φέτες τις φουντίτσες του με προσοχή όμως, να μη μας τριφτούν όσο γίνεται.

Σε σακούλα τροφίμων ή σε μπωλ ρίχνουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά να αναμειχθούν μεταξύ τους και τοποθετούμε τις φουντίτσες μας για να αλειφθούν καλά. Η σακούλα βολεύει πιο καλά νομίζω.

Στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί σε ένα ταψί, απλώνουμε επάνω όλο το περιέχομενο της σακούλας και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς σε αέρα για 30 λεπτά περίπου μέχρι να έχει ψηθεί και να αρχίσει να καραμελώνει απαλά το ζουμάκι.

Με τα μπαχαρικά εννοείται ότι μπορούμε να παίξουμε όπως θέλουμε, του πάει πολύ και η πάπρικα, ο συνδυασμός κύμινο-κόλιανδρος ή μπορούμε να μην βάλουμε αλάτι και να βάλουμε 1/4 φλ. σάλτσα σόγιας.




Καλή μας όρεξη!

14 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο! Και έχω μπόλικο κουνουπίδι. Θα το δοκιμάσω!
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τις φώτος ακόμα φαίνεται ότι γίνεται μούρλια! Ωραία ιδέα! Βαρέθηκα να το τρώω μόνο βραστό.
    Καλή και χαρούμενη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραια και πρωτοτυπη συνταγη! Εχω ομως μπροκολο, οχι κουνουπιδι... Μπορω να το μαγειρεψω ετσι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και μπορείς! Μάλιστα μετά το τέλος του ψησίματος μπορείς να πασπαλίσεις με λίγη τριμμένη παρμεζάνα και να σερβίρεις (για πιο..υπερπαραγωγή! )
      Επίσης θα μπορούσες να τα ψήσεις ανακατεμένα με κουνουπίδι και λίγες φέτες πατάτας όλα μαζί αλλειμένα με το ίδιο μείγμα (θα φτιάξεις λίγο την ποσότητα). Ετσι θα έχεις ανάμεικτη ψητή σαλάτα.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω παρα πολυ για τη γρηγορη απαντηση! Θα το φτιαξω σημερα κιολας!

      Διαγραφή
  4. Φτιάχνω μπρόκολο με κάρυ, οπότε το κουνουπιδάκι μια χαρά θα ταιριάζει!
    Καλή βδομάδα Εφη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στον φούρνο ε??? Θα γίνει κι αυτό.... Με παρασέρνεις προς την σωστή κατεύθυνση!!!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ δεν το πίστευα ότι γίνεται ψητό μέχρι να το δοκιμάσω. Σκέτο ήταν μια χαρά, αν έχει τώρα και σκορδάκι, λεμόνι και μπαχαρικά... μεζές αξίας!
    Το μόνο κακό είναι πως μου πέφτει λίγο βαρύ στο στομάχι.. Αχ αυτές οι ευαισθησίες μου! ;)
    Καλή όρεξη σε όλους μας πάντως και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα, θα το κάνω οπωσδήποτε αγαπώ πολύ το κουνουπίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω κάνει ποτέ κουνουπίδι στο φούρνο αλλά θα το δοκιμάσω. Φαίνεται πολύ ωραίο!! Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ δεν έχω αέρα στην κουζίνα.Στης αντιστάσεις γίνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίο το έχω ξανακάνει με διαφορετικό τρόπο... τώρα έχω στο φούρνο την δική σας εκδοχή... Περιμένω να δώ το αποτέλεσμα!! Σας ευχαριστώ καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!