Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Λαχανοσαλάτα με μήλο



Λαχανοσαλάτες είμαι σίγουρη ότι όλοι μας τρώμε, έχετε όμως δοκιμάσει λάχανο σοταρισμένο και παντρεμένο με μήλο;;;; Δεν έχω καλύτερο σας λέω! Τώρα που το σκέφτομαι θα του πήγαινε και λίγο ξηροκάρπι σπασμένο από πάνω αλλά την άλλη φορά....

Σαλατούλα με ρωσο-γερμανικές καταβολές για σήμερα......υπέροχη! 


Υλικά

μισό μωβ λάχανο ψιλοκομμένο

1/3 φλ. ελαιόλαδο 
2 κρεμμύδια σε λεπτές λωρίδες
2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
1 πράσινο μήλο σε λεπτές λωρίδες
2 κ. σ. καστανή ζάχαρη
2 κ. σ.  μαρμελάδα κόκκινων φρούτων
1 κ. σ. μηλόξυδο
1 κ. σ. χυμός λεμονιού
1/2 φλ. νερό 
αλάτι
 
 
 
 
Εκτέλεση

Σε ένα βαθύ τηγάνι μαραίνουμε στο λάδι το κρεμμύδι και μετά προσθέτουμε το λάχανο να μαλακώσει και αυτό. Διαδοχικά προσθέτουμε το σκόρδο και όλα τα υπόλοιπα υλικά με τελευταίο το μήλο.

Τσεκάρουμε από αλάτι και διορθώνουμε αν χρειαστεί. 

Ανακατεύουμε με προσοχή και αποσύρουμε από την κουζίνα το τηγάνι όταν έχει μαλακώσει το λάχανο και το μήλο καλά και δεν έχει υγρά περιττά η σαλάτα μας, στα 20 λεπτά σε χαμηλή προς μέτρια φωτιά είναι μια χαρά.

Γαρνίρουμε με φρέσκο κρεμμυδάκι ή  μαϊντανό ή άνιθο.

Ταιριάζει πάρα πολύ ωραία με ψητά αυτή η σαλάτα αλλά εγώ την απόλαυσα χωρίς συνοδευτικά και ήταν εξίσου υπέροχη!  Επίσης πιθανότατα θα της πήγαινε και γιαουρτάκι ανακατεμένο μέσα αλλά θα πειραματιστώ την άλλη φορά, γιατί θα υπάρξει εννοείται και άλλη φορά!

*Πείτε με περίεργη αλλά την αγάπησα αυτή τη σαλάτα...μπορώ να τρέφομαι μόνο με αυτή......δοκιμάστε την και πείτε μου!
 

 
 
Καλή όρεξη!

3 σχόλια:

  1. Σούπερ!! Στα μέρη της νύφης μου είναι πολύ συνηθισμένη και προσθέτουν κρασί.
    Την έχω φάει πολλές φορές ως συνοδευτικό.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάνω ωμή λαχανοσαλάτα με πράσινο μήλο. Πολύ καλή ιδέα η σωταρισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!! ΠΑΣΠΑΛΙΣΑ ΚΑΙ ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΕΝΟ ΚΑΡΥΔΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!