Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Λαχανόρυζο ...πειραγμένο




Σήμερα είπα να κάνω λαχανόρυζο που αρέσει σε όλους μας και το τραβάει και ο καιρός αυτός...
Στο ψυγείο όμως ...χαροπάλευαν κάτι χοιρινές μπριζόλες από χθες ψημένες που δεν τις καταδεχόταν κανείς....Ετσι και εγώ, τις έκοψα σε κυβάκια και τις πρόσθεσα μέσα στο λαχανόρυζο!!!


Υλικά

1 μέτριο λάχανο ψιλ/νο
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλ/νο
2 σκελίδες σκόρδο
λίγος μαιντανός
1 κ.σ. πελτές ντομάτας
ελαιόλαδο

250 γρ. ρύζι καρολίνα
και οι μπριζολίτσες που λέγαμε....σε κυβάκια


Εκτέλεση

Σωτάρω στο λάδι το κρεμμύδι, προσθέτω το λάχανο, το σκόρδο και αφήνω να μαραθούν λίγο.
Ρίχνω τον πελτέ, καβουρδίζω λίγο και ρίχνω τις μπριζόλες. Συμπληρώνω με λίγο νεράκι για να μαλακώσει το λάχανο και όταν είναι σχεδόν έτοιμο, ρίχνω το ρύζι μου και τον μαϊντανό και ανακατεύω συνέχεια μέχρι να πιει τα υγρά του.

Εγώ στο τέλος ρίχνω και λεμονάκι, μας αρέσει πολύ έτσι.

Κατά την ίδια λογική θα μπορούσαμε να προσθέσουμε σύγλινο ή απάκι και κατευθείαν απογειώνεται σαν γεύση (αλλά βαραίνει κιόλας...)

Και εδώ σε κανονική version, παραλείποντας το κρεατάκι, μελωμένο και υπέροχο!


Καλή όρεξη!

2 σχόλια:

  1. Λαχανόρυζο, οπως και σπανακόρυζο ,ειναι απο τα αγαπημένα μας φαγητά!!Εγώ οταν ψήνω λαχανόρυζο βάζω και μία φέτα μπείκον στην κατσαρόλα για νοστιμιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο Εφάκι! Το λατρεύω το λαχανόρυζο, εν αντιθέσει με το πρασόρυζο, αλλά δε το φτιάχνω ποτέ γιατί θα καταλήξω να το τρώω για μέρες μόνη μου, αφού δεν τιμάται όπως πρέπει. Η ιδέα του πειραγμένου μου άρεσε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!