Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Μαρμελάδα σύκο



Τώρα που τα σύκα είναι στο φόρτε τους φτιάχνουμε την αγαπημένη μας μαρμελάδα σύκο και την απολαμβάνουμε!

Τα σύκα είναι ένα γλυκό φρούτο οπότε νομίζω ότι σαν αναλογία το 1 μέρος φρούτο προς μισό μέρος ζάχαρη είναι το πιο νορμάλ, αν κάποιος θέλει τη μαρμελάδα του πιο γλυκιά μπορεί να το κάνει 1 : 1.


Υλικά

500 γρ. σύκα καθαρισμένα και κομμένα
250 γρ. ζάχαρη κρυσταλλική
1 ξύλο κανέλας ή 2 φύλλα αρμπαρόριζας
χυμός μισού λεμονιού



Εκτέλεση

Αν τα σύκα είναι καθαρά, τότε χρησιμοποιούμε και τη φλούδα, τα πλένουμε, τα στεγνώνουμε και τα κόβουμε σε τέταρτα.

Βάζουμε σε ένα μπωλ τα σύκα με τη ζάχαρη και την κανέλα, τα ανακατεύουμε  και τα τοποθετούμε στο ψυγείο για 6 ώρες. Κάντε το από το βράδυ.

Την άλλη μέρα σε κατσαρόλα βαριά ρίχνουμε το περιεχόμενο του μπωλ, προσθέτουμε το χυμό λεμονιού  και τα βράζουμε σε μέτρια φωτιά για 35-40 λεπτά μέχρι να αρχίζει να πήζει η μαρμελάδα μας και ουσιαστικά να πιει τα υγρά της. Πιο πολύ θα πήξει καθώς θα κρυώνει. 

Οταν η μαρμελάδα μας είναι έτοιμη, αποσύρουμε από τη φωτιά και γεμίζουμε αποστειρωμένα βάζα.


Καλή απόλαυση!

4 σχόλια:

  1. Η μαρμελάδα που σφραγίζει το καλοκαίρι με τον πιο γλυκό τρόπο!
    Της πάει τέλεια η αρμπαρόριζα, εμείς πάντα τη χρησιμοποιούμε στη συγκεκριμένη μαρμελάδα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την αρμπαρόριζα και εγώ την προτιμώ σε αρκετά γλυκά και μαρμελάδες, την λατρεύω! Καλημέρα! :)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα φίλη μου , ο άνδρας μου έκανε 2 φορές μερμελάδα σύκο φέτος γιατί στο κτήμα μας έχουμε συκιές.όμως χθες εγώ έκανα μαρμελάδα μελιτζάνα με μικρές μελιτζάνες όμως και ε΄γινε υπέροχη.Κι εγώ βάζω αμπαρόριζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοφάγωτο το συκαλάκι σας Αχτίδα μου! Με ισοπέδωσες με αυτό που μου γράφεις τώρα, μελιτζανάκι μαρμελάδα;;;;;;;;;;;;; Πεθαίνω τώρα γιατί είμαι σίγουρη ότι θα έχει την ίδια θεϊκή γεύση με το αγαπημένο μου γλυκό! Πως δεν το είχαμε σκεφτεί μέχρι τώρα; Ντροπή μου...χιχιιχιχιχ! Με ξεσηκώνεις και δεν πρέπει να μου τα κάνετε εμένα αυτά....μόνο αυτό θα σκέφτομαι τώρα...χιιχιχι! Καλημερούδια! :)

      Διαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!