Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Κανελάδα




Με μία δροσιστικότατη και γευστικότατη κανελάδα θα σας ευχηθώ καλή Παναγιά!

Τα υλικά της απλά, μόνο προσοχή να χρησιμοποιήσετε τη γνήσια κανέλα Κεϋλάνης γιατί αυτό που πουλάνε τα ΣΜ γενικώς είναι η λεγόμενη κάσια και έχει τοξικότητα. Δυστυχώς η γνήσια κανέλα κοστίζει παραπάνω αλλά αξίζει να πάρετε ελάχιστη για να σκαρώσετε αυτό το υπέροχο αναψυκτικό!

Κάποιοι βάζουν χρώμα για να πετύχουν αυτό το κοκκινάκι που βλέπουμε στις φωτογραφίες αλλά εγώ την άφησα απλή στο κανονικό της χρώμα. Μια χαρά βγήκε!


Υλικά

1 1/2 λίτρο νερό
750 γρ. κρυσταλλική ζάχαρη
4 φύλλα αρμπαρόριζας 
6 ξύλα κανέλας
4 γαρύφαλλα αν θέλουμε (θέλουμε!!! θέλουμε!!)


Εκτέλεση

Σε κατσαρόλα βάζουμε όλα τα υλικά μαζί να βράσουν σε δυνατή φωτιά για μισή ώρα και ξαφρίζουμε όσο χρειάζεται.

Προσοχή γιατί κάπου στο μισάωρο πήζει το σιροπάκι μας (αυτό ακριβώς θέλουμε) και αρχίζει να φουσκώνει. Δεν το αφήνουμε για να μη γίνει χάλια η κουζίνα μας. Παραλίγο να την πατήσω για αυτό από πάνω του. 

Αποσύρουμε από τη φωτιά και το αφήνουμε λίγο να σταθεί και να μην καίει. Σουρώνουμε και γεμίζουμε τα μπουκάλια μας μόλις κρυώσει.

Μπορούμε να την κρατήσουμε εντός και εκτός ψυγείου. Συνήθως κρατάω τα μπουκάλια μου (από πέρσυ που την πρωτοέφτιαξα δηλαδή ....) στο ντουλάπι και όταν την ανοίξω στο ψυγείο αλλά πιστέψτε με όταν αρχίσετε δεν σταματάτε. 

Με μπόλικα παγάκια τώρα το καλοκαίρι είναι ότι καλύτερο! Σερβίρεται με αναλογία 1 προς 3 όπως τα περισσότερα σιρόπια.





Καλή απόλαυση και να περάσετε όμορφα αύριο! 

Χρόνια πολλλά στους εορτάζοντες και σε όλο τον κόσμο! 







18 σχόλια:

  1. Πολυ καλη!!!!!! Απο μπαχαραδικα παιρνεις την αυθεντικη κανελα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα μπαχαράδικα βρίσκεις αλλά -μη γελάσεις- εγώ την είχα παραγγείλει από το ebay. Καλό απόγευμα Χρυσαυγή! :)

      Διαγραφή
    2. Καλοοοοο!!!!
      Καλο βραδυ κι ευχομαι χρονια πολλα για αυριο σε περιπτωση που εχετε καποιον εορταζοντα.

      Διαγραφή
    3. Εχουμε Χρυσαυγή μου!! Εχουμε την κοράκλα μας και πολύ σε ευχαριστούμε! Χρόνια πολλά και στους δικούς σου εορτάζοντες! Λίγο πολύ όλοι μας έχουμε κάποιον! Να περάσεις όμορφα! :)

      Διαγραφή
  2. Ωραιο και το φυσικό χρώμα,αλλα στην ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ συνταγή του μαμαλάκη το κόκκινο αναδεικνύει πολύ καλυτερα το εν λογω αναψυκτικο!!!Αλλωστε,ολες μας λιγο πολυ θα ερθει η στιγμή που θα χρησιμοποιησουμε χρωμα ζαχαροπλαστικης στα φαγητα μας!!!Αποψη μου ειναι οτι στην ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ ΜΑΜΑΛΑΚΗ το κοκκινο χρωμα της κανελαδας,κανει το αναψυκτικο και φαινεται πιο λαχταριστο και θελκτικο.Αλλωστε χρονια τωρα,τοσο στη μαγειρικη οσο και στη ζαχαροπλαστική δεν παιζει ρολο μονο η γευση, αλλα και η εικονα!!!Αυτη ειναι η γνωμη μου...Τζενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συνταγή του αγαπημένου μας κου Μαμαλάκη διαφέρει λίγο σε ποσότητες και χρόνο βρασμού, εγώ ακολούθησα άλλη συνταγή που κυκλοφορεί ευραίως στο νετ, απλά πρόσθεσα την αρμπαρόριζα που την αγαπάω πολύ. Χρώμα φυσικά μπορεί όποιος θέλει να βάλει, το θεώρησα περιττό. Αλλωστε είναι γνωστό ότι δεν τα φοβάμαι τα χρώματα ζαχαροπλαστικής, τα χρησιμοποιώ κανονικά στην ζαχαρόπαστα και μάλιστα έχω βάλει και στο σιρόπι λεβάντας που είχα φτιάξει κάποια στιγμή, υπάρχει στο μπλογκ η συνταγή. Εδώ πραγματικά μου φάνηκε περιττό γιατί η κανέλα έτσι κι αλλιώς μια χαρά χρωματάκι έβγαλε. Και πάλι κάνει ο καθένας ότι θέλει. Μια χαρά τέλειο και λαχταριστό είναι το αναψυκτικό και στο φυσικό του. Καλό βράδυ και καλή αυριανή να έχεις! :)

      Διαγραφή
    2. *** ευρέως****
      (για να μη βγάλουμε και κανένα ματάκι άθελά μας...αχαχαχαχαχ)

      Διαγραφή
  3. ΤΕΛΟΙΑ Η ΚΑΝΕΛΑΔΑ!! ΜΗΠΩΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΝΕΡΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΝΘΡΑΚΟΥΧΟ ΝΕΡΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια πραγματικά! Και με μπόλικο πάγο του ονείρου! Δεν έχω δοκιμάσει με ανθρακούχο νεράκι, φαντάζομαι ότι θα είναι καλή όμως, το ανθρακούχο το βάζουμε και σε λεμονάδες ή βυσσινάδες συμπυκνωμένες, γιατί όχι και εδώ; Αν το τσεκάρω θα γυρίσω στο ποστ και θα σας το συμπληρώσω! Καλό βράδυ και καλή αυριανή! :)

      Διαγραφή
  4. Τι μαθαίνω από σένα βρε πουλάκι μου!!!!!Θα το κάνω, θα ψάξω για κανέλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά με υγεία! Η κανελαδα σου σίγουρα θα δοκιμαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΕΙΡΟΜΕΝΑ Η ΔΕΝ
    ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και διπλά χρόνια πολλά (ξημέρωσε του Αγίου!!)

      Να σου πω την αλήθεια μου, μόνο ένα πλύσιμο τους κάνω και μάλιστα χωρίς δυνατο σαπούνι (για να μην έχει οσμές απορρυπαντικού) και τα αφήνω να στραγγίξουν σε καθαρή πετσέτα κουζίνας. Επίσης μπορείς να βάλεις το σιρόπι σου και σε πλαστικό μπουκάλι, απλά συνιστώνται τα γυάλινα για καλύτερη συντήρηση.

      Διαγραφή
  7. Πολύχρονη η κουκλάρα σας Εφουλίνι μου,να τη χαίρεστε και να τη καμαρώνετε...
    Για την κανελάδα τώρα τί να πω...???...Δεν θα πω...θα τη φτιάξω και θα τη πιώ στην υγειά σου...
    Φιλιά πολλά πολλά πολλά...-:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κανελάδα! Δεν το είχα ξαναακούσει. Θα ήθελα πολύ να την δοκιμάσω.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όταν ήμουν στη Κώ γύρω στα 1980 η σπιτική κανελάδα είχε ένα φωτεινό κόκκινο χρώμα που σίγουρα δεν ήταν χημικό ζαχαροπλαστικής, κρίμα που δεν έμαθα ποτέ το μυστικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα πάντως μου βγαίνει σε αυτό το χρώμα όσες φορές έχω φτιάξει. Όπως και να έχει είναι τέλεια! Καλή Ανάσταση με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!