Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Χοιρινό με αγκινάρες και αρακά


Αυτή τη φορά το φαγάκι αυτό φτιάχτηκε με καταψυγμένες αγκινάρες αλλά ήδη στη λαϊκή μπορούμε να βρούμε φρεσκότατες και ωραίες αγκιναρούλες.

Υλικά

1 κιλό χοιρινό σε μπουκίτσες
10 κούπες αγκινάρας
1 κιλό αρακάς
3 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλ/να
2 κρεμμύδια ξερά ψιλ/να
2 σκελίδες σκόρδο
1 μάτσο άνιθος (ή μάραθος αν θέλουμε)
2 κ.σ. πελτές
1 κουτί κονκασέ ντομάτας
αλατοπίπερο, ελαιόλαδο

Εκτέλεση

Σωτάρω το κρέας να πάρει χρωματάκι, ρίχνω τα κρεμμύδια όλα, το σκόρδο και μόλις γλασσαριστούν ρίχνω και τον πελτέ με το κονκασέ.
Βάζω και τον αρακά και από πάνω τις αγκινάρες και τον άνιθο, αλατοπιπερώνω και αφήνω να βράσει μέχρι να μαλακώσει καλά το κρέας και να μείνει με το ζουμάκι του.

Χειμωνιάτικο φαγάκι και αρκετά ωραίος τρόπος για να φάνε αγκινάρα και τα πιτσιρίκια που όσο να' ναι ένα θεματάκι το έχουμε με την αγκινάρα...

Καλή σας όρεξη!


7 σχόλια:

  1. XE! Είχαμε σήμερα αγκιναρούλες, αλλά βραστές σαλάτα με λάδι και λεμόνι!
    Και έτσι είναι λαχταριστές και αλα πολίτα!!!
    Τι καλά που τα τρώω σχεδόν όλα!
    Βέβαια πριν τα 20 δεν έτρωγα και πολλά, ούτε ντομάτα να φανταστείς!!!
    Μετά είδα το φως και έκανα στροφή!!!
    :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμάν !!! Μου αρέσει πολλή.
    Και φέτος έβαλα αγκινάρες στο κήπο μου, εάν πάνε όλα καλά, θα φάω για το 2011.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καρπενησιώτισσα στο μπλογκ μου??? Χαίρομαι πολύ!!! Καλώς ήρθες!
    Καταγωγή (από τον παππού μου) από Αμπλιανη!
    Θα χαρώ πολύ να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικό! Μου αρέσει πολύ χωρίς το κρέας, έτσι το φτιάχνω. Φαντάζομαι νοστιμιά με το χοιρινό. Βρήκες αγκινάρες στην λαϊκή τέτοια εποχή? Απίστευτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δώσε μου ένα πιατάκι, κανένας άλλος δεν τις τρώει τις αγκινάρες στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ετσι και δεί ο ανδρας μου την συνταγή...με βλέπω αύριο να ψάχνω για αγγινάρες!!!!
    Καλό Βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα έχει η λαϊκή τουλάχιστον 2 εβδομάδες τώρα!
    Απλά εγώ είχα κατεψυγμένες αυτή τη φορά, με φρέσκια είναι πιο καλό, εννοείται!

    Big mama, και βέβαια θα σου προσφέρω!

    Riri, ανάβω φωτιές, ε? χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!