Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Μαρινάδα και γέμιση γαλοπούλας



Τώρα που την έχω δει θα σας γελάσω ...και δεν το θέλω....
Αφού τα έχω κάνει λίγο αχταρμά στα τετράδιά μου...τότε απλά κατέγραφα ότι μου έκανε κλικ, ούτε πηγή φρόντιζα να καταγράψω, ούτε τίποτα...οπότε ψηλά τα χέρια!

Κάτι ανάλογο έβαλε σήμερα και η Ρένα στο http://delicieuses.forumotion.net/t2322-topic σήμερα!! Αυτό θα πει ...τα μεγάλα πνεύματα συναντούνται....και η αλήθεια είναι ότι το είχα ξεχάσει μέχρι που είδα της Ρένας την ανάρτηση.

Εγώ αν έκανα γαλοπούλα φέτος, γιατί τελικά κατέληξα ότι δεν μου ...πάει το πτηνόν καθόλου....Αμερικανιές...##$#!%$^%%^%&*^^ θα έκανα μία μίξη των όσων δίνω παρακάτω με αυτά που μας δίνει η Ρένα και θα την έφτιαχνα. Από εκεί και πέρα η απόφαση δική σας!

Εχω την εντύπωση ότι την έχει δείξει στην τηλεόραση ο Ευτύχης γιατί κάτι έχω σβήσει στο φύλλο το συγκεκριμένο...χιχιχι!!!

Το πουλί....πρέπει να πάρει το μπάνιο του για 8-10 ώρες πριν μαγειρευτεί....
κακομαθημένο το αμερικανάκι βλέπετε....

Εννοείται ότι είναι πρώτα-πρώτα πλήρως ξεπαγωμένη η μανδάμ!!
Λοιπόν...

Πρώτα την πλένω καλά με χλιαρό νερό (στ' αλήθεια τώρα, δεν κάνουμε πλάκα!)
Σε πολύ μεγάλη λεκάνη στρογγυλή ρίχνουμε :

5 λίτρα ζωμό λαχανικών κρύο
1 κούπα αλάτι
1/2 κούπα μαύρη ζάχαρη
πολύχρωμα πιπέρια
4 καυτερές πιπερίτσες
4 σύκα αποξηραμένα
πολλά, πολλά παγάκια

και σκεπάζω με νερό μέχρι να καλυφθεί.

Την αφήνουμε σε δροσερό μέρος και την ξεχνάμε μέχρι την άλλη μέρα. Το μόνο που κάνουμε είναι να τη γυρίσουμε τούμπα στο μισό χρόνο για να μαριναριστεί πιο καλά.

Μέσα βάζουμε μόνο :

1/2 κρεμμύδι καθαρισμένο
1 μήλο σε φέτες
2 ξύλα κανέλας
δάφνη
1 αστεροειδή γλυκάνισο

Συνοδεύουμε με τις κλασσικές πατατούλες φούρνου και καροτάκια ή ότι άλλο μας αρέσει.
Το ψήσιμο πρέπει να το γνωρίζετε....όσα κιλά τόσες περίπου ώρες, σκεπασμένη σε γάστρα κατά προτίμηση και πάντα παρακολουθώντας.

Καλή σας όρεξη!

4 σχόλια:

  1. καλή Χρονιά μικρούλα και είθε ο νέος χρόνος να σου φέρει αμέτρητα καλά,όσα και τα φτερά της γαλοπούλας που ξεπουπούλιασες...
    φίλα μου το τσούρμο...θα τα πούμε από...του χρόνου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τις πιο θερμές ευχές μου για την νέα χρονιά που σε λίγο θα έρθει.
    Οτι καλύτερο για σένα και τους αγαπημένους σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαφορετική θα έλεγα!
    Καλή χρονιά με υγεία Εφάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!