Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Κρεατόσουπα με λαχανικά



Πολυαγαπημένο μας φαγάκι και ειδικά όταν έχει κρύο είναι ταμάμ!!

Εγώ μεταξύ μας την τσακίζω παντός καιρού....

Αν δε, έχει φτιαχθεί -προσέξτε με- με κομμάτι ψαχνό (μπουτάκι ιδανικά) από γίδα, ω, ναι!!!! Είναι το κάτι άλλο και μη βιαστείτε να αμφιβάλλετε, ούτε να πείτε ότι μυρίζει η γίδα, ούτε και εγώ δεν ξέρω τι.... Δοκιμάστε πρώτα και μετά θα σας δω!!!!

Υλικά

1-1,5 κιλό μοσχάρι μπούτι σε μερίδες
2-3 ξερά κρεμμύδια ολόκληρα
5 πατάτες κομμένες στη μέση αν είναι μεγάλες
2 σκελίδες σκόρδο  ψιλ/νο
1 ντομάτα μεγάλη χαραγμένη ελαφρά στα τέσσερα
5 φύλλα μεγάλα σέλερυ σε κομμάτια
1 πράσο σε ροδέλες
κολοκυθάκια φρέσκα αν θέλω
5 καρότα σε ροδέλες
ελαιόλαδο
χυμός 2 λεμονιών
αλάτι και πιπέρι, λίγη ρίγανη και 2 κόκκοι μπαχάρι

4 κόκκοι μπαχάρι κα 2-3 πρόκες γαρίφαλο
αν θέλω, αλλά επιβάλλονται αν το κάνω με τη γίδα



Εκτέλεση

Αν βάλω γίδα, βράζω με λίγο νερό για 15 λεπτά και χύνω το νερό.

Υστερα σωτάρω το κρέας μου κανονικά στο ελαιόλαδο, προσθέτω το κρεμμύδι και τις πατάτες, τα μπαχάρια, αλατοπιπερώνω, συμπληρώνω τα υπόλοιπα λαχανικά μου, το χυμό λεμονιού και βράζω στη χύτρα σε μέτρια προς δυνατή φωτιά για 45-50 λεπτά.





Καλή μας όρεξη!

6 σχόλια:

  1. Ωραίο Έφη μου και μου αρέσει η γίδα αλλά σπανίως βρίσκω μόνο κατόπιν παραγγελίας όταν φέρει ο χασάπης.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι καλά!!! Ίδια ιδέα είχαμε...θα είναι το κυριακάτικο φαγητό μας! Ωχ...ξέχασα να παρω κολοκυθάκια...μμμ...δεν πειράζει δεν έχουν και πολύ ωραία κολοκύθια εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέρεις πόσον καιρό τώρα μου ζητάει ο άντρας μου κρεατόσουπα με γίδα βραστή??
    Αντε, με ξεσήκωσες!!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ και επαυξάνω με τη γίδα!!
    γίνεται νοστιμότατο και όποιος δεν έχει δοκιμάσει χάνει.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι κρυωμένη, θα χρειαζόμουν μια τέτοια σουπούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γίδα έχω δοκιμάσει μόνο στη σούβλα, ερχομαι λοιπόν να δοκιμάσω απο την δική σου !!!

    καλή βδομάδα Εφούλες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!