Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Μπισκότα αλμυρά






Πεντανόστιμη συνταγή και γρήγορη!!!!! Την ανακάλυψα σε ένα  ημερολόγιο  που αντί για στιχάκια έχει συνταγές!!! :) :)

Υλικά

3 φλυτζάνια αλεύρι γ.ο.χ.
3 κ. γλ. baking powder
1 κ. γλ. αλάτι
1/2 φλιτζάνι κεφαλοτύρι τριμμένο (εγώ έβαλα 1 φλιτζάνι) :)
1/3 φλιτζάνι μαργαρίνη ή βούτυρο
1 φλιτζάνι γάλα
 
 
Εκτέλεση
 
Ανακατεύουμε το αλεύρι με το αλάτι και το πάουντερ. Ρίχνουμε το τυρί και το γάλα και ζυμώνουμε μέχρι να γίνει η ζύμη μαλακή.
 
Ανοίγουμε την ζύμη σε φύλλο πάχους 1 εκατοστού. Την κόβουμε με φορμάκια (αν δεν έχετε, με ένα ποτηράκι την κάνετε την δουλειά).
 
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για 15 λεπτά και είναι έτοιμα!!!
 

Καλή όρεξη!

8 σχόλια:

  1. Στο τάκα τάκα, έτοιμα τα αλμυρά κουλουράκια. Αχ αυτά τα ημερολόγια με τις ωραίες συνταγές τους. Η πεθερά μου ακόμη κρατάει τα χαρτάκια που ξεκολάει κάθε μέρα, και κρατά τις συνταγές. Καλοφάγωτα.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα αγαπημένα μου, σαν μπατον σαλε που τα λατρεύω, τα εύκολα μπορεί να είναι και τα πιο νόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδες τι σου είναι τα ημερολόγια! Τέλεια! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τραβάει λίγο το στομάχι μου ... τσιμπάω 2-3 κουλουράκια και φεύγω απο εκει που ήρθα.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να μου πακετάρεις μια δόση να μου στείλεις να μασουλάω στην εκπομπή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλμυρά μπισκότα, Τα δικά μου μπισκότα δηλαδή! Παίρνω την πιατέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αααα! Φανταστικά! Και αλμυρά και χωρίς ταλαιπωρία! Πραγματικά έξυπνη συνταγή!
    Καλό βράδυ και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτή τη στιγμή που έχω λιώσει στο διάβασμα, είναι ό,τι πρέπει!
    Ελπίζω να πρόλαβα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!