Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Σπαγγέτι μπολονέζ - Μακαρόνια με κιμά



Υλικά

1 φλ. ελαιόλαδο
1 κιλό κιμάς μοσχαρίσιος
2 κρεμμύδια ψιλοκομμένα
3 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
1/2 φλ. κρασί κόκκινο
2 κ. σ. πελτές ντομάτας
1 κονκασέ ντομάτας
1 πρέζα ζάχαρη
2 φύλλα δάφνης
1 ξύλο κανέλας
1 πρέζα θυμάρι
1 πρέζα μοσχοκάρυδο
1 πρέζα μπαχάρι
1 πρέζα γαρίφαλο
1 πρέζα κύμινο
1 πρέζα ρίγανη
αλάτι και πιπέρι


Εκτέλεση
 
Σε κατσαρόλα σωτάρουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο να γυαλίσουν και προσθέτουμε τον κιμά.
 
Καρυκεύουμε, αλατοπιπερώνουμε, σβήνουμε με το κρασί και μόλις εξατμιστεί, ρίχνουμε τον πελτέ, τη ζάχαρη και το κονκασέ.
 
Σιγοβράζουμε για 30 λεπτά και αφού ελέγξουμε ότι έχει σωθεί η σαλτσούλα αποσύρουμε από τη φωτιά.
 
Βράζουμε τα ζυμαρικά μας σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου, στραγγίζουμε και τα καίμε με ελαιόλαδο. 
 
Σερβίρουμε με τον κιμά και πασπαλίζουμε με τυράκι τριμμένο.
 
Καλή όρεξη!

10 σχόλια:

  1. Έφη, το ίδιο φαγητό μαγειρεύουμε σήμερα. Μακαρόνια με κιμά. Απ΄αυτά για τα οποία, τρελαίνεται όλη η οικογένεια!! Αθάνατη μακαρονάδα με κιμά!!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω Εφάκι χαίρομαι αφάνταστα γιατί βλέπω ότι δεν είμαι η μόνη που ταράζω τον κιμά μου στο μπαχαρικό!
    Σέρβιρέ μου μεγάλη μερίδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι έγινε, χρησιμοποιούμε τα φρεσκο-αγορασμένα μπαχαρικά μας;;; Μοσχομυριστός πάντως!!!! Τέτοια ώρα ούτε σπυρί κιμά δεν θα έμεινε!!!
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συννενοημένες είμαστε για μακαρονάδα σήμερα...???
    καρμπονάρα εμείς...
    και καλά σου λέει η Μαριμάρ...
    τώρα που βρήκαμε παπά θάβουμε αβέρτα...???
    ( να μου πεις αν είναι καλό το μαγαζί να κατέβω και για καφέ )
    φιλί...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μοσχομύρισε Έφη μου με τόσο ωραία μπαχαρικά που έβαλες!!!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τις προηγούμενες μέρες που η μικρή είχε στομαχικές διαταραχές όλο μακαρόνια με κιμά μου ζήταγε.....
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάντοτε υπάρχει στο στομάχι μου χώρος για μια μακαρονάδα σαν αυτήν εδώ στην ανάρτηση σου.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το αγαπημένο φαγητό του γιού μου! Πολλά μπαχαριχά βλέπω φαντάζομαι θα είναι μοσχομυρωδάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σίγουρο αποτέλεσμα και φυσικά χωρίς γκρίνια...

    Καλημερούδια Εφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!