Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Καλή χρονιά!



 Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και  χαμόγελο!


20 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά!!!!!!!Με υγεία και ευτυχία!!!!! 2012 ευχές!!!!Φφιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έφη μου χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία,αγάπη κι ευτυχία όλα τα καλά στο σπίτι σου να είσαι καλά,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εφη μου χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη Χρόνια πολλά, Καλή Χρονιά με αγάπη και υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έφη μου καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, υπομονή κι ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Εφάκι μου!!
    Οτι το καλύτερο εύχομαι να σου φέρει το 2012!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη και υγεια τα πιο πολύτιμα πραγματα...ΕΦΗ μου ...και με θετικές σκέψεις για τα καλητερα που θάρθουν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλές πολλές και θερμές ευχές για την νέα χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά Έφη μου, με υγεία και ευτυχία! Σου εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εφάκι μο καλή χρονιά, γεία κι εχία σο σπιικό σας.......όχι δεν είμαι μεθσμένη ο πληκρολόγιο χάλασε και α μαγαζιά είναι κλεισά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλη Χρονια! Μακαρι το 2012 να ειναι γεματο υγεια, αγαπη και ευτυχισμενες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφη μου Καλή χρονιά να έχουμε.Ολα τα καλά στην όμορφη οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Χρονιά στο σπίτι σου και σε όλο τον κόσμο.
    Αγάπη και υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....!!!!!!!!!!
    με τα καλύτερα για σένα και όλο σου τον λόχο...-:))
    ( δε με λες...αυτό το τρισχαριτωμένο με το σκουφάκι που έβαλες δεν φαντάζομαι να έχει σημειολογική έννοια και από λόχο να πας για τάγμα...ppp )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και όμορφες σκέψεις, χαρά και ευτυχία για εσάς και τις οικογένειές σας!

    Βιβάκο, όχι....αχαχχχααχ!!! Τυχαία η επιλογή...χαχχαχ!!! Ο φιλαράκος σας και οι αντοχές μου δεν πάνε..άλλο, είμαστε και θα παραμείνουμε οσοι είμαστε...χααχαχα!!! Ασε που θα είναι δύσκολο να του φορτώνω...μωρά και να την κοπανάω για κανένα καφεδάκι..χιχιχιχι!! Για τέτοια είμαστε ξανά??? χαχαχαα!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα, την ζαχαροπαστα πως την κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι θέλεις μπορείς να το βρεις αναλυτικά εδώ :

      http://www.sugarflowerscreations.com/2011/02/fondant.html

      Διαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!