Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Χοιρινό με σελινόριζα και πράσο




Καλημέρα!

Σήμερα έχουμε μία συνταγή για χοιρινό  πεντανόστιμο και αρωματικό λόγω της σελινόριζας.

Σε εμάς άρεσε σε όλους πολύ εκτός από την κόρη που είναι λίγο "στρίντζω" στο φαγάκι της το χρυσό μου....χααχαχαχαχαχ!

Ηταν όπως μας πληροφόρησε λίγο περίεργο αυτό που ήταν "σαν" πατάτα. Δεν πτοούμαι όμως, μία-δυο-τρεις θα το φάει κι αυτό, που θα πάει!

Τα υλικά του απλά, φροντίζουμε να βρούμε μία ωραία και αρκετά μεγαλούτσικη σελινόριζα και ξεκινάμε!

Υλικά

1 κιλό χοιρινό σε μερίδες
2 κρεμμύδια μεγάλα ψιλοκομμένα
2 πράσα (μόνο το λευκό μέρος)
1 ή και 2 σελινόριζες σε κύβους μεγάλους
1/2 φλ. ελαιόλαδο
3 ποτήρια νερό
αλάτι και πιπέρι
χυμός 2 λεμονιών

3 κ. σ. corn flour


Εκτέλεση

Σοτάρουμε το κρέας στο ελαιόλαδο  και κατόπιν ρίχνουμε τα κρεμμύδια και το πράσο να σοταριστούν και αυτά.  Υστερα ρίχνουμε τη σελινόριζα και προσθέτουμε το νερό.

Αλατοπιπερώνουμε και σιγοβράζουμε για 1 ώρα περίπου. Λίγο πριν δέσουμε το ζωμό προσθέτουμε και το χυμό λεμονιού.

Δένουμε το ζουμάκι του φαγητού μας με το corn flour και αφού πάρει μία βράση αποσύρουμε από τη φωτιά την κατσαρόλα μας.

Οποιος θέλει μπορεί να προσθέσει και πατάτες αλλά εγώ ήθελα να δοκιμάσω σκέτη τη σελινόριζα.

Είναι εξαιρετικό σκέτο αλλά και με τη συνοδεία ρυζιού.


Καλή όρεξη και καλό Σαββατοκύριακο!

12 σχόλια:

  1. Έφη, το χοιρινό σου με το πρασσοσέλινο, είναι ότι πρέπει για την σημερινή, μουντή ημέρα. Κρεατάκι με λαχανικά και μπόλικο, ζεστό ζουμάκι για βούτες με ψωμί. Το θεωρώ χουχουλιάρικο φαγάκι, ιδανικό για την εποχή αυτή!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έφη εγώ έκανα σελινόριζα με πατάτες καπαμά και τους μπέρδευα κι έλεγε κάποιος, καλή του ώρα, ότι αυτό ήταν απάτη!!
    Φέτος λένε στη λαϊκή ότι οι σελινόριζες είχαν αποτυχία σπόρου και στο Σ/Μ είναι εισαγωγής.
    Το φαγητό σου είναι από τα αγαπημένα μου.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι από τα πιο αγαπημένα μου φαγητά Έφη! Πάντα την επομένη των Χριστουγέννων φτιάχνω αυτό το φαγητό. Αν είμασταν κοντά θα σου ζητούσα ένα πιάτο σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ γέλασα με το σχόλιο της κόρης! Όσο για το φαγητό, έχω να πω τα καλύτερα! Τα τελευταία χρόνια δοκίμασα σελινόριζα και πλέον κατέχει περίοπτη θέση στο τραπέζι μας! Ο συνδυασμός με το χοιρινό είναι φοβερός! Μπράβο!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από τα πιο αγαπημένα μου χειμωνιάτικα φαγάκια!
    Η σελινόριζα έχει έναν κόπο στο καθάρισμα είναι η αλήθεια, αλλά το άρωμά της μας αποζημιώνει και με το παραπάνω.
    Εγώ αυτό το φαγάκι το κάνω αυγολέμονο, και δεν μένει τίποτα!!
    Φιλιά Εφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ καλό πιατο να σαι καλά......μου άρεσε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο, ότι πρέπει για τον καιρό που έχουμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για μένα το έκανες...έτσι Έφη;;;;;; Δε μου στέλνεις 1,2,3 μεριδούλες να το καταευχαριστηθώ;;;;
    Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα συμφωνησω με την κορη σου χαχα

    σε περιμενω στο σπιτακι μου να μου λες και απο εκει τις αποψεις σου για οτι κανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εκτος απο την κορη σου το ιδιο ειπε και η κοπελα μου την πρωτη φορα που της το μαγειρεψα: τι ειναι αυτη η περιεργη πατατα ... χαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!