Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Cookies με σοκολάτα και γιαούρτι




Καλημέρα σας!

Σήμερα σας έχουμε cookies πεντανόστιμα που μας τα κερνάει η Βάσω με υλικά που παίζουν σε κάθε ντουλάπι συνήθως!


Υλικά

1/2 φλ. λευκή ζάχαρη
1/2 φλ. καστανή ζάχαρη
1/2 φλ. βούτυρο
1/2 φλ. στραγγιστό γιαούρτι
1/2 κ. γλ. εσάνς βανίλιας
1 3/4 φλ. αλεύρι γ.ο.χ.
1/2 κ. γλ. σόδα μαγειρική
1/2 κ. γλ. αλάτι
1/2 φλ. κουβερτούρα σε σταγόνες



Εκτέλεση

Προθερμαίνουμε το φούρνο μας στους 180 βαθμούς.

Σε μπωλ χτυπάμε τα δύο είδη ζάχαρης με το βούτυρο να αφρατέψουν και προσθέτουμε το γιαούρτι και τη βανίλια.

Ανακατεύουμε και προσθέτουμε το αλεύρι, τη σόδα, το αλάτι και χτυπάμε λίγο ακόμα.

Τέλος, ρίχνουμε την κουβερτούρα και την ανακατεύουμε μέσα στο μείγμα  μας.

Με τη βοήθεια ενός κουταλιού αραδιάζουμε σε αντικολλητικό χαρτί το μείγμα σε μικρή ποσότητα γιατί απλώνουν και ψήνουμε για 10-12 λεπτά μέχρι να ροδίσουν λίγο.

Αφήνουμε να ηρεμήσουν και τα απολαμβάνουμε.

Καλή επιτυχία!
 

6 σχόλια:

  1. Έλα βρε Έφη!! καλημέρα, μόλις έψαχνα συνταγή για μπισκότα να φτιάξω για τον γιο μου. Πραγματικά μου έλυσες τα χέρια, έχω όλα τα υλικά και θα τα φτιάξω.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λατρευω το γιαουρτι μεσα στα γλυκα
    δινει μια ιδιατερη γευση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύκολα μπισκοτάκια, με υλικά που όλοι διαθέτουμε, θα γίνονται ανάρπαστα!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφρατούλικα και νοστιμούλικα! Πέτα, πέτα μερικά να χαρείς (προς τα δω,όχι στον κάδο, έτσι;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετά τα κουλουράκια πορτοκαλιού, να και τα σοκολατένια cookies! Μας κακομαθαίνεις Έφη μου και είμαι σε... γράμμωση! χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΑΑΑ πολύ μου αρέσει αυτή η συνταγή!
    Θα τα δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!