Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Τούρτα Ninja

 
Σπίτι χωρίς Γιάννη, προκοπή δεν κάνει.......
 
και εμείς στο σπίτι μας υποστηρίζουμε αυτή την παροιμία!!!!
 
 
Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες!!!
 
Χρόνια πολλά και στο δικό μου το παλικαράκι!!!
 
 
 
 
 
Ο Γενάρης στο σπίτι μας είναι μήνας με γιορτές και γενέθλια! Με την αρχή του χρόνου είχαμε τα γενέθλια του ενός από τους μικρούς μου και σήμερα γιορτάζει!
 
Το έζησα κι αυτό, ναι!!!  Εφτιαξα τούρτα Ninja Kai......τι είναι τούτο, ε?     Δείτε και λίγο Nikelodeon να μορφωθείτε...τσ.τσ...τσ......    ;-)
 
Μη γελάσει κανείς γιατί κάηκε.....αχαχαχαχαχαχαχ!!! Ωραία, τώρα που γέλασα πρώτη, μπορείτε να ακολουθήσετε....
 
Ουσιαστικά είναι μία ακόμα προσπάθεια με τη ζαχαρόπαστα η οποία όμως μου έκανε νούμερα και φταίω εγώ φυσικά για αυτό, τη δούλεψα με παραπάνω άχνη από όσο έπρεπε με αποτέλεσμα να μου σπάει......σημασία έχει όμως ότι όλοι αναγνώρισαν και πάλι τη φιγούρα (άρα σε καλό δρόμο είμασταν.....μπουχχαχαχαχαχαχ).
 
Μέσα ήταν ένα αρκετά ανοιχτόχρωμο παντεσπάνι (τα λεγόμενα white mix αλλά με κρόκο και όχι μόνο ασπράδια).
 
 
Η κρέμα ήταν cream cheese frosting που μπορείτε να δείτε εδώ.
 
 
 
Υλικά για το παντεσπάνι (2 ταψάκια των 9 ιντσών)
 
2 φλ.  ζάχαρη κρυσταλλική
1 φλ. βούτυρο
4 αβγά
2 κ. γλ.βανίλια
1 φλ. γάλα
 
3 φλ. αλεύρι γ.ο.χ.
2 κ. γλ. baking powder
1 πρέζα αλάτι
 
 
Εκτέλεση
 
Οπως σε όλα τα κέηκ, χτυπάμε τη ζάχαρη με το βούτυρο, προσθέτουμε τα αβγά, τη βανίλια, το γάλα και τέλος το αλεύρι με το baking powder και το αλάτι.
 
Ψήνουμε για 30 λεπτά στους 175 βαθμούς σε αέρα.
 
Μοντάρουμε το κέηκ όπως όλα μόλις κρυώσει.
 
 
Στη βάση βάζουμε ελάχιστη κρέμα, από πάνω τον ένα δίσκο κέηκ, αν χρειάζεται με ένα καλό μαχαίρι κόβουμε την επιφάνεια λίγο αν έχει κάνει καπέλο από το ψήσιμο, στρώνουμε την περισσότερη από την κρέμα και αφήνουμε τόση κρέμα όση χρειάζεται για να καλύψουμε την επιφάνεια και τα πλαϊνά του κέηκ πριν μπει η ζαχαρόπαστα.
 
 
 
 
Καλό μεσημέρι και χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες!
 
 

20 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεσαι! Να είναι γερός και πάντα ευτυχισμένος!
    Η τούρτα του τέλεια!!! Είμαι σίγουρη πως ξετρελάθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεστε το λεβέντη σας. Καλότυχος και χιλιόχρονος. Μια χαρά η τούρτα και η φιγούρα σαφώς αναγνωρίσιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι σούπερ μαμά!!! Τέλεια η τούρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να το χαιρεσαι το παλληκαρι σου Εφη μου!
    Γερο και καλοφωτισμενο να ειναι!
    Για τον Ninja δεν ξερω πολλα πραγματα, εμεις εχουμε μικρα κοριτσακια (τα ανεψακια μου!) και ετσι ξερω μονο για την Ντορα (οχι του Μητσοτακη!) και τον Μπομπ τον σφουγγαρακη! Η τουρτα παντως ειναι τελεια!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τον χαίρεστε Έφη!!Καλότυχος και γλυκαμένος δε το συζητάμε φροντίζει η μαμά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τον χαίρεσαι τον Γιαννάκη σου Εφη μου!!
    Να είναι γερός και καλότυχος!
    Η τούρτα σπέσιαλ!!!!!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τον χαιρεστε!. Συγχαρητηρια για την τουρτα ( εγω παλι ξερω απο Ninja-go) και μου δωσατε μια παρα πολυ καλη ιδεα για τα επικειμενα γεννεθλια του πιτσιρικα μου!

    Αντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να το χαίρεσαι το παλικαράκι σου Έφη, η τούρτα ποίημα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλως σε βρηκα και διαδικτυακα γλυκια Εφη (μανα του λοχου)!!!
    Καλε υπεροχη ειναι η τουρτα σου! Ενταξει, τωρα που μαθαμε και διαφορα μυστικα, σιγουρα οι επομενες θα ειναι ακομα πιο ομορφες!!!
    Ευχομαι καποια στιγμη να σε ξανασυναντησω απο κοντα (περασα υπεροχα το Σαββατο "διπλανη μου").
    Τα φιλια μου και να χαιρεσαι το αγορι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να το χαίρεσαι το παλληκαράκι σου και καλή επίθεση στη φοβερή Ninjo-τούρτα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύχρονος ο μικρός σου, γερός και δυνατός να είναι.

    Πολύ ωραία η τούρτα και ο νίνζα επίσης :)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφούλα μου να τον χαίρεσαι να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος!!!Η τούρτα είναι καταπληκτική, μπράβο σου!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τον χαίρεσαι Έφη μου, να χαίρεσαι όλη σου την οικογένεια, να είναι πάντα καλά!
    Πολύ ωραία η τούρτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Έφη μου, να το χαίρεσαι το παλικαράκι σου!!! Να είναι γερό και τυχερό κι εσείς όλοι καλά να το αγαπάτε και να το καμαρώνετε!!! Υπέροχη και η τούρτα σου... Γεια στα χέρια σου Έφη μου!
    Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα
    Να τον χαίρεσαι!!!! Υπέροχη η τούρτα σου. Από που παίρνεις ζαχαρόπαστα?
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Σε ευχαριστώ πολύ Νοτούλα! Ζαχαρόπαστα ανοίγω με τις οδηγίες της Sugar Flower Creations. Νομίζω ότι είναι σκάλες ανώτερη από ετοιματζίδικη και δεν είναι καθόλου δύσκολη. Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Θα το ψάξω.
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  16. Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας! Να χαίρεστε τις οικογένειές σας και να έχουμε όλη μία καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να χαίρεσαι το παλικαράκι σου και να το καμαρώνεις πάντα!
    Η τούρτα που ετοίμασες υπέροχη! Επαγγελματικό αποτέλεσμα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά στον Γιάννη σας, μάνα του Λόχου σας.
    Να τον χαίρεστε και όσο γι΄ αυτό με το Nikelodion μην το ξαναπείς...γιατί θα σου βάλω πιπέρι στο στόμα, λέμε!!!

    Θυμάσαι που με είχες ρωτήσει για την έτοιμη ζαχαρόπαστα;
    Σου γράφω λοιπόν τις πρώτες μου εντυπώσεις.

    Δουλεύεται εύκολα με λίγη άχνη...πολύ εύκολα θα έλεγα... εγώ που την "φοβόμουν".
    Από κει και πέρα η γεύση της, μου φάνηκε αρκετά γλυκιά, μιας και δεν μου αρέσουν τα ιδιαίτερα γλυκά.
    Όσο για την τιμή της δεν ήταν και πολύ απογορευτική.

    Και πάλι Χρόνια Πολλά και Καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!