Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Cranberries μάφινς με γλάσο λεμονιού

 
 
 
Καλημέρα σας!
 
Καλή εβδομάδα να έχουμε!
 
Κερασματάκι σήμερα σας έχω γιατί χθες γιόρταζα! Είπαμε ο χειμώνας είναι γεμάτος γιορτές και γενέθλια στο σπίτι μας, αύριο έχουμε κι άλλα!
 
Το δικό μου κέρασμα είναι σεμνό και ταπεινό, απλά μάφινς με κράνμπερις που κάνουν τέλεια συντροφιά και με το καφεδάκι μας και δεν θέλουν καν μίξερ. Γίνονται στο χέρι και γρήγορα.
 
 
Υλικά
 
1 φλ. γάλα
1/2 φλ. βούτυρο λιωμένο
1 1/2 κ. γλ. εσάνς βανίλιας
 
2 αβγά
 
2 φλ. αλεύρι γ.ο.χ.
1 φλ. ζάχαρη
2 1/2 κ. γλ. baking powder
1/2 κ. γλ. αλάτι
 
1 φλ. κράνμπερις
 
 
Για το γλάσσο λεμονιού
 
1 φλ. άχνη ζάχαρη
3 κ. σ. νερό (λίγο-λίγο για να το φέρουμε εκεί που θέλουμε)
1 κ. γλ. χυμός λεμονιού
1 κ. γλ. ξύσμα λεμονιού ή και παραπάνω
 
 
 
Εκτέλεση
 
Σε κατσαρολάκι μικρό λιώνω το βούτυρο, ρίχνω το γάλα και τη βανίλια και αποσύρω.
 
Μόλις ηρεμήσει λίγο το μείγμα ρίχνω τα αβγά και ανακατεύω καλά.
 
Σε μπωλ ρίχνω το αλεύρι, τη ζάχαρη, το baking powder, το αλάτι, τα ανακατεύω και μέσα σε αυτά ρίχνω το υγρό μείγμα να ενσωματωθεί. Στο τέλος συμπληρώνω και αναδεύω με ένα κουτάλι τα κράνμπερις.
 
Γεμίζω τις μαφινοθηκούλες (μέχρι τα 2/3) και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 205 βαθμούς σε αέρα για 15 λεπτά.
 
Βγήκαν 18 τεμάχια.
 
Οταν κρυώσουν λίγο, φτιάχνω το γλάσο ενώνοντας τα υλικά του και συμπληρώνοντας το νερό λίγο-λίγο για να το κάνω όσο πηχτό θέλω και βουτάω τις κορυφές του μάφιν μέσα στο γλάσο.
 
 
 
Καλή απόλαυση!
 


18 σχόλια:

  1. καλέεεεεεεεεεεεεεε...Βάρα μεεεεεεεεεε...Πού να πάει το μυαλό - που μου έχει απομείνει - στην Ευθυμία...???
    Χρόνια Πολλά κοριτσάρα μου,πολύχρονη...!!!
    Πάω να μαζέψω τα αμάζευτα...
    φιλιάαααααααααα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχετε μια παράδοση στο Φάτσα Μπουκ σας, παρακαλώ...
    ( το πουρμπουάρ θα μου το δώσετε εδώ ή στο ΦΒ...??? )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά Έφη!!να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη, χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή. Κερνιέμαι ένα μαφινάκι, για να σου ευχηθώ και να συνοδεύσω το απογευματινό καφεδάκι! Και του χρόνου, με Υγεία.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το κεικ που σου έστειλα εχτές ήταν με κρανμπερι και το έφτιαξα για τη κουμπάρα μου που γιορταζε ( Εφη ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Έφη μου! Να είσαι πάντα χαρούμενη και χαμογελαστή! Το κερασματάκι υπέροχο και πολύ εύκολο στην παρασκευή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και καλά Εφάκι, από καρδιάς ότι επιθυμείς!!
    Φυσικά κερνιέμαι λαχταριστό μαφινάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Έφη μου, να είσαι πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη και να μας κερνάς ωραία γλυκάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά Έφη μου!!! Να είσαι πάντα γερή, δυνατή κι ευτυχισμένη!!! Και του χρόνου με υγεία!!!
    Τέλεια τα μαφινάκια ...πειράζει που τσίμπησα... δύο;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εφούλα μου χρόνια σου πολλά και απο δω, πολύχρονη, ότι επιθυμείς!!!
    Το κέρασμα καταπληκτικό!!!Ευχαριστούμε!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Xρόνια πολλά Εφη, ότι επιθυμείς.

    Ποτέ δεν λέμε όχι σε μάφινς με κράνμπερις.. με γλάσο λεμονιού από πάνω

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και από εδώ Έφη μου!
    Το μαφινάκι τέλειο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια σου Πολλά και Καλά Έφη.
    Γεμάτα από καλές στιγμές να είναι. Και πάντα γλυκά και αρωματικά όπως το κέρασμά σου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά! Εύχομαι ότι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να σου πω ότι σε ανέφερα στην ανάρτησή μου.
    Ελπίζω να μην σε πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωω! Γιόρταζες Εφάκι; Χρόνια πολλά και γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!