Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Περισσεύματα χριστουγεννιάτικων γλυκών

 
 
 
Οπως ήδη το είπα στο facebook, στην πιατέλα "χαροπάλευαν" κάτι τελευταίοι κουραμπιέδες τους οποίους δεν άπλωνε χέρι κανείς να τους φάει....μπούχτισαν όλοι....χααχαχχαχαχαχ!!!
 
Θυμήθηκα ότι είχα κρατήσει εδώ και χρόνια αυτή τη συνταγούλα (μάλλον από τον Παρλιάρο??? ) και είπα να κάνω δοκιμή. Την πείραξα λίγο και εννοώ ότι έβαλα παραπάνω ζάχαρη γιατί δεν μου φάνηκε αρκετή και νομίζω ότι έγινε ένα καλό γλυκάκι. Το τρώμε εκείνη τη στιγμή καλύτερα ή αλλιώς το ζεσταίνουμε.
 
Με τους κουραμπιέδες που είχα (καμιά δεκαριά) γέμισα 10 πυρίμαχα μπωλάκια.
 
Υλικά
 
4 αβγά
125 γρ. ζάχαρη
500 ml γάλα
1 φλ. του καφέ κονιάκ (έβαλα γλυκό κρασί εγώ)
1 βανίλια
τριμμένα γλυκάκια (μελομακάρονα και κουραμπιέδες)
 
 
 
Εκτέλεση
 
Βουτυρώνω και ραντίζω με ζάχαρη τα φορμάκια μου. Στρώνω τα τριμμένα γλυκάκια.
 
Χτυπάω καλά τα αβγά με το γάλα, τη ζάχαρη, το κονιάκ και τη βανίλια.
 
Γεμίζω τα φορμάκια με το υγρό μείγμα με προσοχή να μην ξεχειλίσουν.  Αφήνω να τραβήξουν το υγρό και αν χρειαστεί προσθέτω ξανά υγρό  μείγμα γιατί είναι μπόλικο.
 
 
Σκεπάζω με προσοχή τα φορμάκια με αλουμινόχαρτο.
 
 
 
Τοποθετώ τα πυρεξάκια σε ταψί με νερό μέχρι τη μέση και ψήνω σε μπεν μαρί για 30 λεπτά στους 170 βαθμούς σε αέρα.
 
Οταν βγουν ξεσκεπάζω το αλουμινόχαρτο με προσοχή για να μην χαλάσει η επιφάνεια και σερβίρω με άχνη πασπαλισμένη (εγώ τους έβαλα και κανελίτσα, σιγά μη δεν το έκανα...χααχαχχ!).
 
Ηταν μία μορφή ψευτοπουτίγκας η υφή του γλυκού και μία πρώτης τάξεως αξιοποίηση όσων έμειναν.
 
Αλλες λύσεις για αυτό το θέμα είναι μία ωραιότατη βάση cheesecake ή τρουφάκια πολλών εκδόσεων. Με μία γύρα στο διαδίκτυο θα βρείτε ένα σωρό επιλογές.
 
Καλή απόλαυση!
 
 

13 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο μου φαίνεται το γλυκάκι που έφτιαξες Εφούλα! Εύκολο και γρήγορο! Και έτσι δεν πάει τίποτα χαμένο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθούμε να μην πετάμε τίποτα, είναι κρίμα! Αυτή τη συνταγούλα την έχω 3 χρόνια τουλάχιστον και δεν είχα αξιωθεί να τη δοκιμάσω....ήρθε η ώρα της τώρα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον. Εγώ έχω περάσει στην ανακύκλωση των μελομακάρονων φτιάχνοντας cheezecake, όπου τα βάζω στην βάση, αντί μπισκότου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πουτίγκες ατομικές δηλαδή και μάλιστα ό,τι πρέπει για να αξιοποιήσουμε περισσεύματα τέτοιων γλυκών -αν έχουν μείνει και δεν τα έχουμε φάει όλα φυσικά! ;)
    Καλή χρονιά εύχομαι, γλυκιά και νόστιμη και ας φέρει στον καθένα μας ό,τι επιθυμεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν πουτίγκες, ναι, εγώ τουλάχιστον το αποτέλεσμα έτσι το λέω, έπρεπε να σας δείξω φωτό από το εσωτερικό ...δεν το σκέφτηκα πάνω στη φούρια μου....
      Καλή χρονιά με υγεία!

      Διαγραφή
  4. Μου έφεραν κουραμπιέδες πριν λίγες μέρες που θα τους φάω μετά μανίας μέχρι τον τελευταίο, είναι ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΙ.
    Αυτό πάντως το γλυκάκι σου είναι ότι πρέπει για ανακύκλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχ....εμένα αυτοί ήταν αγοραστοί οπότε δεν έδειξα έλεος καθόλου....Φιλιά Ξανθή μου!

      Διαγραφή
  5. Νομιζω αυτες ειναι οι καλυτερες αναρτησεις
    για μετα τις γιορτες!!!
    Και μια φορα που μπορεσα να σχολιασω εχω ενα θεμα με το blog σου...
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Έφη μου πάρα πολύ ωραία ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έφτιαξα λίγα φέτος και δεν είχα περισσεύματα αλλά η ιδέα καταγράφεται γιατί το σύνηθες είναι να περισσεύουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη ιδέα ανακύκλωσης Έφη μου! Αυτές οι πουτίγκες που γίνονται από περισσεύματα είναι νοστιμότατες.-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α πολύ ωραία η ιδέα σου! Θα ήταν πεντανόστιμες οι πουτίγκες σου.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητη Εφη καλως σε βρηκα και καλη χρονια!Φαινεται ευκολη και νοστιμη η συνταγη σου!Θα χαιρομουν ιδιαιτερως αν συμμετασχεις με αυτην την συνταγη στον διαγωνισμο ανακυκλωσης που κανω και αφορα οτιδηποτε ανακυκλωνεται.Σε τετοιους δυσκολους καιρους δεν πρεπει να πεταμε τιποτα.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!