Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Γλυκά παξιμαδάκια με σουσάμι

 
 
 
 
Καλημέρα μας και καλή μας εβδομάδα!
  
Κοπιάστε για πεντανόστιμα παξιμαδάκια, που γίνονται πολύ γρήγορα και τα απολαμβάνουμε ακόμα γρηγορότερα!  Ποτέ μου δεν τα είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση, ίσως γιατί μπούχτισα να τα βλέπω για καιρό....μακριά από όλους μας αυτό που υποννοώ....Με αυτή τη συνταγούλα αναθεώρησα πλήρως!
 
Η τέλεια συντροφιά για το καφεδάκι μας, απολύτως νηστίσιμα και σηκώνουν και εμπλουτισμό ή αλλαγές ανάλογα με τα γούστα μας.

Η συνταγούλα είναι της κας Αλεξιάδου. Επειδή τα έχω κάνει αρκετές φορές θα σας πω ότι τα δοκίμασα και με ελαιόλαδο αλλά με δυσκόλεψε λίγο το ρολάρισμα σε φρατζολίτσα. Εχω την αίσθηση ότι δουλεύονται καλύτερα με το σπορέλαιο.
 
Επίσης, ιδανικά χρησιμοποιήστε τσίπουρο με γλυκάνισο αν έχετε, σπιτικό. ΔΕΝ μπορείτε να φανταστείτε τι τέλεια που γίνονται, αν δε- είναι το τσίπουρο "πύραυλος" σαν αυτό που έβαλα εγώ, Κατερινιώτικο φοβερό, τότε θα τα λατρέψετε!
 
 

Υλικά

3 1/2 φλ. αλεύρι γ.ο.χ.
2 κ. γλ. baking powder
1 κ. γλ. μαγειρική σόδα
2 κ. γλ. κανέλα
1/4 κ. γλ. γαρίφαλο
1/4 κ. γλ. μοσχοκάρυδο

1 φλ. καλαμποκέλαιο
1/2 φλ. ρακή ή ούζο
1/2 φλ. ζάχαρη (τσίμπησα λίγη παραπάνω εγώ)

1 φλ. σουσάμι

Εκτέλεση

Ανακατεύουμε όλα τα στερεά υλικά εκτός του σουσαμιού και τα κοσκινίζουμε.

Χτυπάμε καλά το καλαμποκέλαιο με το ούζο και τη ζάχαρη μέχρι  να διαλυθεί η ζάχαρη.

Ενώνουμε μέσα στα υγρά το μείγμα του αλευριού και αφού ενσωματώσουμε το αλεύρι ρίχνουμε και το σουσάμι.

Φτιάχνουμε 2 ρολά των 3 εκατοστών και κόβουμε όχι μέχρι κάτω ροδέλες σε πάχος 1 εκατοστού.
 
 
 
 
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 20 λεπτά στους 180 βαθμούς και μετά βγάζουμε από το φούρνο, χωρίζουμε με ένα καλό μαχαίρι τις φέτες, τις ξαπλώνουμε στο ταψί μας και ψήνουμε άλλα 10 λεπτά στους 150 βαθμούς για να στεγνώσουν. Τα γύρισα άλλα 5 λεπτά και από την άλλη μεριά και τα άφησα να στεγνώσουν και από την άλλη.

Αφήνουμε να κρυώσουν σε σχάρα και απολαμβάνουμε.
 
Επειδή εξαφανίζονται σε δευτερόλεπτα, κάντε διπλάσια ποσότητα.
 
Λέω εγώ τώρα......θα του πήγαινε και λίγη σταφίδα.....ή λίγο φιστίκι ή άλλα σπόρια;;;;  Θα κάνω δοκιμούλες γιατί έτσι κι αλλιώς αυτά δεν θα τα βρει το ξημέρωμα και πολύ είπα....

Καλή απόλαυση και καλή εβδομάδα σε όλη την μπλογκογειτονιά!
 

16 σχόλια:

  1. Πως αποκτα αυτο το καφε σκουρο χρωμα η ζυμη? Απο τα μπαχαρικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Ελισάβετ!
      Και από τα μπαχαρικούλια (που γενικά τα τσιμπάω λίγο παραπάνω από ότι σας έδωσα στη συνταγή, γιατί μου αρέσει εμένα να τα πλακώνω όλα στο κανελογαρίφαλο) αλλά και λόγω τηλεφώνου (μίλαγα και παραλίγο να τα ξεχάσω, στη φωτό είναι ένα τσακ πριν αρπάξουν και ήταν και τέλεια, χααχαχαχχα!!!) Φυσιολογικά τα ψήνετε όσο λέω στη συνταγή. :))))

      Διαγραφή
  2. E λοιπόν έφερα το κονιάκ!
    Φέρε να μασουλήσουμε παξιμαδάκια λογω της ημέρας χα χα χαα!
    Εφάκι εμάς έτσι μας αρέσεις και στην τελική σ' όποιον αρέσουμε.....
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή βδομάδα Έφη μου! Φαίνονται φανταστικά!
    Παρόλο που προτιμώ το ελαιόλαδα σε κάποιες περιπτώσεις το σπορέλαιο υπερέχει...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή συνταγή! ευχαριστούμε και καλή εβδομάδα να έχουμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα,

    Τέλεια τα παξιμαδάκια σου!!! Πολύ εύκολη και γρήγορη η συνταγή σου!

    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραιότατα, φτιάχνω παρόμοια με γλυκάνισο, θα φτιάξω και τα δικά σου, η μανούλα μου νηστεύει φανατικά και μου αρέσει να της φτιάχνω νηστίσιμες νοστιμιές ~ όχι ότι εμείς δεν θα τα τιμήσουμε βεβαίως!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία τα παξιμαδάκια σου!! τελευταία με έχει πιάσει μια μανία για πάσης λογής βουτήματα και κέικ. Τα οποία τα εξαφανίζουμε οικογενειακώς!! Μπαίνουν στα υπ΄οψιν λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Εφούλα μου, εμένα μου αρέσουν ξεροψημένα, να μοσχοβολάει το καμένο το σουσάμι, μπράβο έτσι μας αρέσουν!!!Πολλά φιλάκια! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αφού η Έλενα έφερε το κονιάκ εγώ φέρνω τα καφεδάκια!!!
    Τέλεια τα παξιμαδάκια σου Εφούλα μου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπώ πολύ τα μπισκότα/κουλούρια/παξιμάδια!
    Και τα δικά σου φαίνονται λαχταριστά! Θα τα φτιάξω λοιπόν σίγουρα...και θα προσθέσω και καρύδια :)

    Καλό Σαββατοκύριακόοοοοοοο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. kalispera

    ego ,den xero ,ti ftei mu vienune panda afrata..alaxa ke to ladi,evala sporeleo,ke to alecri...aferesa tin soda...ilikrina,eho apelpisti...den mu vienune trahana .me tipota..

    ke otan leo afrata,diladi,pas na tha pianis ke spane......

    mipos ehete kamia simvuli......efharisto!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!Δεν έχω πειραματιστεί στη σύσταση της συνταγής παρά μόνο στον εμπλουτισμό της. Αφράτα βγαίνουν και μάλιστα πολύ αλλά δεν τα λες μαλακά. Την επόμενη φορά που θα τα φτιάξω θα το τσεκάρω κι εγώ.

      Διαγραφή
  12. Λαχταριστά τα παξιμαδάκια σου, Έφη!!! Συμφωνώ απόλυτα στα παραπάνω μπαχαρικούλια.. Καλή εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα, σημερα μολις έφτιαξα την συνταγη σου. Πραγματικά υπέροχα τα παξιμαδάκια. Ευχαριστώ πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!