Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Αβγοσαλάτα σε κώνο σφολιάτας



Καλημέρα σας!
 
Σήμερα σας έχω μία ωραία αβγοσαλάτα σερβιρισμένη μέσα σε κώνο σφολιάτας (σαν καρότο φανταστείτε το, το θέμα μας είναι υποτίθεται ανοιξιάτικο και ειδικά πασχαλινό).
 
Η αλήθεια είναι ότι με ταλαιπώρησε λίγο γιατί κώνο δεν είχα και δεν παίζει να δώσω λεφτά τώρα για τέτοια πραγματάκια (είναι και ψιλοακριβά τα σκασμένα) και σκεφτόμουν φακιρικά για να το καταφέρω.
 
Κατέληξα στο χαρτόνι (κανσόν) το οποίο την πρώτη φορά το έντυσα με αλουμινόχαρτο που μετά δεν μου ξεκόλλαγε....(τζίφος δηλαδή....χααχαχαχαχ) αλλά επειδή μούλωσα το ξαναέφτιαξα και είχα την φοβερή, φανταστική, καταπληκτική και "χιούτζ" ιδέα του αντικολλητικού χαρτιού....ααχαχαχαχ....μόνο εγώ θα ξεκίναγα τα πειράματα ανάποδα, το ξέρω, κάθε φυσιολογικός άνθρωπος με το αντικολλητικό χαρτί θα έντυνε το χαρτόνι.
 
Anyway, μας πέτυχε οπότε κρατείστε την ιδέα.


 
Στο pinterest (που αλλού δα;) που το πέτυχα και αυτό είχαν βάψει τη σφολιάτα με χρώμα ζαχαροπλαστικής....αλλά δεν με ενθουσίασε η ιδέα να μπει χρώμα και ψαχνόμουν λίγο. Κατέληξα στον κουρκουμά διαλυμένο σε λίγο νεράκι για να γίνει πάστα αλλά έπρεπε να βάλω κι άλλο γιατί τελικά με το ψήσιμο δεν πολυδείχνει....Μια χαρά ήταν κι έτσι, δεν πειράζει.
 
Κόβουμε ροδέλες σφολιάτας με τη ρόδα κοπής σε πάχος 1 εκατοστού και την περνάμε όμορφα στον κώνο μας αρχίζοντας από την μύτη στο κάτω μέρος. Περιστροφικά ανεβαίνουμε μέχρι εκεί που θέλουμε, ο δικός μου κώνος ήταν μεγάλος, αλείφουμε με τον κουρκουμά με ένα πινέλο και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 10 λεπτά στους 190 βαθμούς στον αέρα σε αντικολλητικό χαρτί.


 
Βγάζουμε από το φούρνο και αφήνουμε με προσοχή να κρυώσει.



Οταν κρυώσει, αφαιρούμε με προσοχή πρώτα το σκληρό χαρτόνι και μετά τραβάμε επίσης με προσοχή το αντικολλητικό που βγαίνει εύκολα.
 
Γεμίζουμε τον κώνο μας με την σαλάτα της αρεσκείας μας, εγώ έφτιαξα μία αβγοσαλάτα και έβαλα.


 
Υλικά
 
4 αβγά σφιχτά βρασμένα
4 κ.σ. μαγιονέζα
1 κ. σ. μουστάρδα ντιζόν
1 κ. σ. κάπαρη
2 κ. σ. αγγουράκι τουρσί ψιλοκομμένο
1 φρέσκο κρεμμυδάκι σε ροδέλες ψιλές
3 κ. σ. άνιθος ψιλοκομμένος
ελάχιστο ελαιόλαδο
χυμός μισού λεμονιού
αλάτι και πιπέρι


Έκτέλεση

Ολα τα υλικά μαζί τα ανακατεύουμε με ένα πηρούνι και τα αφήνουμε στο ψυγείο για λίγη ώρα να ενωθούν οι γεύσεις,  αν χρειαστεί διορθώνουμε αλάτι, λεμόνι κλπ.

Εννοείται ότι ο κώνος γεμίζει με ότι σαλάτα μας αρέσει.

Γεμίζουμε με προσοχή τον κώνο (μη μας σπάσει) και από πάνω στολίζουμε με τουφίτσες άνιθου.



Καλή όρεξη και καλό ΣΚ!

17 σχόλια:

  1. Έφη μου πήρα τον κώνο μου κι έφυγα.Πάρα πολύ ωραίο,τελικά ο επιμένων νικά!!!!
    Καλό σ/κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εντάξει...ζωγράφισες...!!!
    του απάιχτου είναι,εντυπωσιακότατα...
    Εξυπνο το αντικολλητικό χαρτί,εγώ όμως θα δοκιμάσω μικρά χωνάκια για το παγωτό...
    Πολύ μου άρεσε επίσης που έκοψες με ροδέλα και όχι απλά με μαχαίρι,κάνοντας τις δαντελίτσες...

    ( υγ...μετά από όλα αυτά,τους άφησες να τα φάνε...λολ...??? )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,

    Πολύ ωραία η πρόταση σου! Και πολύ ωραία παρουσίαση!! Επείδη μου αρέσει πολύ το αυγό θα το βάλω στα προσεχώς μετά τη νηστεία.

    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τώρα που το σκέφτομαι...
    μήπως να φτιάξω χωνάκια από πολυμερικό πηλό και να τα έχω μόνιμα για καλουπάκια...???
    ( μη δίνεις σημασία,είναι Παρασκευή,δηλαδή η μόνη μέρα που υπάρχει μια σχετική χαλάρωση για να πάιζω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά έγραψες Έφη!!!!!
    Τι σημασία έχει με τι θα το γεμίσεις ότι φαντάζεται κανείς αλλά η όλη κατασκευή σούπερ.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικό για το πασχαλινό τραπέζι! Το κέρας της Αμαλθείας μου θύμισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιάσε τον κοπτοράπτη βρε Μάνα του Λόχου σου και φτιάξε μερικούς ακόμη.
    Καιρό τώρα παλεύω να φτιάξω κι' εγώ, αλλά τους ήθελα για γλυκάκια.
    Η σκέψη μας πάντως ήταν ίδια - χαρτόνι καλυμένο με χαρτί ψησίματος, γιατί για αγορά γκατζετακίων ... δεν λέει πια.

    Και η αυγοσαλάτα επίσης πολύ όμορφη.

    Καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ έχω μεταλλικά χωνάκια από Π.Κ (προ κρίσης δηλαδή), ευκαιρία να τα εκμεταλευτώ νομίζω!
    Φοβερή ιδέα τα γεμιστά χωνάκια σου Εφάκι
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί ωραίο χωνάκι! Μου αρέσει πολύ και η αυγοσαλάτα σου! Πολύ ωραία ιδέα Έφη! Λυπάσαι να το φας! (λέμε τώρα!)
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπέροχο δεν το έχω ξαναδεί μπράβο σου πολύ εντυπωσιακό....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλλιτεχνική "φωλίτσα" για την αυγοσαλάτα σου, Έφη!! Θα είναι εξ ίσου καταπληκτική με οποιαδήποτε άλλη γέμιση! Καλό Σ/Κ, ΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα είδα και στο φβ που τα έβαλες και τα λιμπίστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάνε οι βόλτες στην Ευριπίδου. ΑΧ!!!!. Μού άρεσε πολύ όλη η διαδικασία. Την αυγοσαλάτα θα την φτιάξω για τον κώνο ...δεν παίρνω όρκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και μόνο που έκατσες να φτιάχνεις τον κώνο, ρισπέκτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mπράβο άξια μανούλα, πολύ ωραίο!

    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Την αυγοσολάτα την έφτιαξα όμως ο κώνος ασε καλυτερα .....
    η ιδέα σου όμως καταπληκτική.Μπράβο
    Θάλεια Κεφαλονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!