Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Κέηκ φράουλας



 
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
 
Επιτέλους φραουλίτσες έχουν φτάσει πια παντού και ήρθε η ώρα για τα αγαπημένα μας φραουλογλυκάκια!
 
Ξεκινάμε το χορό με ένα όμορφο κέηκ με φετούλες φράουλας, απλό αλλά μοσχοβολιστό!

Αυτό το κέηκ καλό είναι να το κάνουμε σε φόρμα σιλικόνης για να ξεφορμάρει εύκολα λόγω του φρούτου. Εγώ το έβαλα σε κανονικό ταψάκι και επειδή ξέχασα τις φραουλίτσες μου αρκετή ώρα στη ζάχαρη, έβγαλαν σιρόπι και μου πήγαν όλες στον πάτο του γλυκού, μην τις αφήσετε πολύ στη ζάχαρη.
 
 
Υλικά για ταψάκι 23 εκατοστών
 
1 φλ. αλεύρι γ.ο.χ.
1 1/2 κ. γλ. baking powder
 
3/4 φλ. ζάχαρη
1/4 φλ. σπορέλαιο
1 αβγό
2 βανίλιες
1 κ. σ. λευκό ξύδι
 
250 γρ. φράουλες σε φετούλες με 1 κ. σ. ζάχαρη και 1 κ. σ. ρούμι
το ποτό προαιρετικό είναι...
 
 
Εκτέλεση
 
Προθερμαίνουμε το φούρνο μας στους 170 βαθμούς σε αέρα.
 
Κόβουμε τις φραουλίτσες μας σε φέτες λεπτές και τις τοποθετούμε σε ένα μπωλάκι με 1 κ. σ. ζάχαρη και λίγο ρούμι.
 
Χτυπάμε τη ζάχαρη με το σπορέλαιο (δεν έβαλα μίξερ, νομίζω είναι περιττό)  και προσθέτουμε το αβγό, τις βανίλιες, το ξύδι και στο τέλος το αλεύρι με το baking powder.
 
Αδειάζουμε σε βουτυρωμένο και αλευρωμένο ελαφρώς ταψάκι και από πάνω σκορπίζουμε τις φράουλες με το σιροπάκι που πρόλαβαν να βγάλουν.
 
Δεν πειράζει αν βουλιάξουν στη ζύμη.
 
Ψήνουμε για 35 - 40 λεπτά και αφού τσεκάρουμε με οδοντογλυφίδα, βγάζουμε από το φούρνο.
 
Αφήνουμε να κρυώσει και σερβίρουμε με μία μπάλα παγωτό αν θέλουμε.
 
Καλή απόλαυση!

11 σχόλια:

  1. Φαίνεται καταπληκτικό το κεκάκι σου!! με τις λατρεμένες φραουλίτσες!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο το κεκάκι ... η χαρά μου που αρχίζουν να εμφανίζονται οι φράουλες δεν περιγράφεται !

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο το φραουλοκεκάκι!!
    Αντε να ξεκινήσουμε τις φραουλονοστιμιές!!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζουμερούλι, νοστιμούλι και αφράτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εφη μου πολυ δελεαστικο το κεικ σου ειδικα τωρα που βγηκαν οι φραουλες..το ξυδι μπορω να το παραλειψω?η νεα σου φιλη Καιτη.φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Καίτη!

      Το ξύδι λειτουργεί ως ενισχυτικό λόγω του ότι έχει 1 μόνο αβγό και αφρατεύει το κέηκ. Δεν το δοκίμασα χωρίς αλλά γιατί όχι; Ισως σου είναι πιο καθισμένο αλλά να ξέρεις ότι δεν ενοχλεί στη γεύση καθόλου. Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσει πολύ το φραουλοκεκάκι σου Εφούλα μου!!!!Στείλε κανένα κομμάτι!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι εύκολο το κεκάκι σου Έφη μου! Νόστιμο και λαχταριστό!
    Καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω το κλασικό ξύδι αυτή τη στιγμή...κάνει;;;;;!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν η συνταγή μου απαιτεί λευκό ξύδι φροντίζω να βάζω λευκό (έχω πάντα στο ντουλάπι μου για τέτοιες δουλειές). Επειδή είναι γλυκάκι το ακολουθώ πάντα, ίσως και να είμαι υπερβολική. Στο φαγητό ότι ξύδι να'΄ναι βάζω. Φαντάζομαι ότι θα είναι οκ αλλά δεν το έχω δοκιμάσει. Καλημέρα!

      Διαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!