Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Σταφύλι γλυκό του κουταλιού





Είναι το πρώτο γλυκό του κουταλιού με το οποίο καταπιάστηκα από πολύ μικρή ηλικία και έμεινε το αγαπημένο μου μαζί με το μελιτζανάκι!


Το χρησιμοποίησα και στην βάφτιση του πιο μικρού μου γιού που έφτιαξα τις μπομπονιέρες του μόνη μου! Δείτε εδώ :







Υλικά


1 kg σταφίδα
350 γρ. ζάχαρη κρυσταλλική
καθόλου νερό
1 κλαδάκι αρμπαρόριζα ή 1 βανίλια

χυμός 1 λεμονιού



Εκτέλεση


Σε κατσαρόλα βάζω τη σταφίδα με  τη ζάχαρη σε στρώσεις και αφήνω το βράδυ στο ψυγείο προαιρετικά. Την άλλη μέρα προσθέτω την αρμπαρόριζα, βράζω για 15 λεπτά σε μέτρια φωτιά, ξαφρίζοντας το γλυκό όσο απαιτείται και κατεβάζω από τη φωτιά.







Αφήνω να σταθεί το γλυκό  και την άλλη μέρα ξαναβράζω το γλυκό για να δέσει το σιρόπι. Στο τελείωμά του ρίχνω το χυμό λεμονιού.






Αν θέλω ρίχνω και μία χούφτα πολύ ελαφρά καβουρδισμένο ασπρισμένο αμύγδαλο, για τσαχπινιά πιο πολύ, δεν του χρειάζεται καν κατά τη γνώμη μου. 


Κλειδί για την επιτυχία αυτού του γλυκού όπως και των αντίστοιχων του είδους του είναι μόνο ένα :

Οταν τελειώσει το δέσιμο του σιροπιού και κλείσουμε το μάτι της κουζίνας, αναδεύουμε ανά τακτά διαστήματα την κατσαρόλα για να πάει το σιρόπι όμορφα μέσα στις ρώγες της σταφίδας και να έχουμε ωραίο αποτέλεσμα!

 


Καλή σας απόλαυση!

15 σχόλια:

  1. Το σταφύλι και το κυδώνι ειναι τα γαπημένα μου γλυκά!!Ωραίο το χρώμα του, πρέπει να ειναι και πολύ νόστιμο!
    Καλό Βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. TO EXΩ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ!ΠΕΡΣΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ..ΕΔΩΣΑ ΚΙΟΛΑΣ...ΦΕΤΟΣ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!
    ΑΧ ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ...
    ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ..ΜΥΡΩΔΙΑ..ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαζί με το γλυκό κυδώνι το αγαπημένο μου. Μαγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα μου άρεσε το γλυκό κουταλιού για μπουμπουνιέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ΄αρέσειιιιιιιιιιιιι! Καλοφάγωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το χρώμα του! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα σας!

    RIRI όλα του κουταλιού είναι...άστα να πάνε!

    Μαρία, μην νομίζεις...έχει να πέσει διανομή και σε αυτό!

    KANTHAROS, μόνο μαγεία?

    Asteraki μου, από 4 παιδιά...στο τελευταίο αξιώθηκα να το κάνω μπομπονιέρα...και μάλιστα το σνόμπαραν οι ..πολύ δικοί μου στην αρχή όταν τους το είπα...αλλά έμειναν άλαλοι όλοι με την εμφάνιση και άκουσα τα καλύτερα!

    Κικίτσα, Kitsos Mitsos και big mama καλησπέρα!

    Αυτή τη στιγμή πολεμάω με το καρότο με τη συνταγή της Αμαλίας από τις Συνταγές Καρδιάς!

    Μόλις τελειώσω θα το αναρτήσω!

    Ο Μ. έχει βαρεθεί τα γλυκά αυτή τη βδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και του χρόνου κοριτσάρα..
    κι εγώ σήμερα παλεύω με τις φράπες...
    ( βαρέθηκε ο Μ.τα γλυκά..??...στείλτα από δω χρυσάφι μου...ξέρεις τί χαρά θα κάνει το σκασμένο μου...)

    σμουυαατςςς και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πεντανόστιμο...το έφτιαξα πρωτη φορα περσι απο συνταγή του navrino εδώ...πολύ πρωτοτυπες και όμορφες μπομπον... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένο γλυκό του κουταλιού και ειδικά μαζί με γιαουρτάκι τέλειος συνδυασμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τελειο! θα θελα και εγω να φτιαξω...ειναι αγαπημενο γλυκισμα!
    Ευκολο φαινεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περασα να σου πω καλη εβδομαδα Εφη μου! και σε ευχαριστω!
    Καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Έφη μου!
    Πάντα αγαπημένο το σταφυλάκι!!!
    Σου εύχομαι καλοφάγωτο!!
    Καλή εβδομάδα,φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!

    Καλή εβδομάδα και σε εσάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!