Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Οχι που δεν θα κόλλαγες το μικρόβιο....Καλώς ήρθες συνεταιράκι!




Σιγά που θα ήμουν η μόνη στην οικογένεια....Είμαστε όλοι κοιλιόδουλοι...και ένα σας λέω...είμαστε πολύ μεγάλο σόι!!!!

Μαζί μας από σήμερα και η ξαδέρφη μου η Εφούλα (έτσι θα μας ξεχωρίζετε και πιστέψτε με, δεν θα είστε οι μόνοι....χιχιχι!!!). Εχουμε και άλλη μία η οποία απέχει απ' το σπορ τουλάχιστον προς το παρόν!

Η Εφη και η Εφούλα λοιπόν σας καλωσορίζουν και πάλι στο ταπεινό μας blog!

Η δική μου είσοδος έγινε με γλυκάκι τότε, η Εφούλα μας κερνάει νόστιμη....πατσαβουρόπιτα αλμυρή!

3 σχόλια:

  1. Τώρα τί να πώ...?
    Ευχαριστώώώ… ευχαριστώώ πολύ.. Φούλαμ ξαδερφούλαμ.!!!!
    Και ναι, όπως είπες και εσύ...το μικρόβιο το έχω !!!!
    Αλλά εσύ δεν πιάνεσαι με τίποτα!!!

    Ας αρχίσουμε λοιπόν τα μαγειρέματα και ας πάρουν φωτιά οι φούρνοι και οι κατσαρόλες…!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααααα καλώς τηνε! Εγώ την ξέρω από το φβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλώς τη ξαδελφούλα της Εφούλας μας...
    με ωραίο κέρασμα κ'άνεις ντεπούτο..
    θα σε παρακολουθούμε στενά..
    ( χαζά είμαστε να χάσουμε τα κεράσματά σου...?? )

    καλώς όρισες στις μπογκογειτονιές μας..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λυπάμαι, αλλά τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται στα υπόψη και θα διαγράφονται. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!